سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان در مهرماه

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ایلام گفت: اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی در این استان مهرماه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سید محمد موسوی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ایلام گفت: با توجه به اینکه فعالیت مراکز پیش دبستانی از دهه اول مهرماه بصورت رسمی اجرا می‌شود طرح سنجش نیز همزمان با آغاز فعالیت این مراکز آغاز خواهد شد.

موسوی اضافه کرد: این طرح تا سال ۹۵ تنها در مرکز استان اجرا می‌شد که در سال‌های اخیر در تعداد بیشتری از شهرستان‌ها و مناطق آموزشی این استان گسترش یافت.

وی گفت: این طرح مهرماه امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی اجرا و مراکز پیش دبستانی و مهد‌های کودک زیر پوشش قرار می‌گیرند.

موسوی هدف از اجرای این طرح را مداخله زود هنگام، کمک به بهبود کیفی سطح آموزش و یادگیری نوآموزان و همچنین سلامت روانی و جسمانی آنان به منظور استفاده در برنامه ریزی آموزشی و بهداشتی متناسب با استعداد کودکان اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان گفت: این طرح نیز از اواخر خرداد ماه آغاز و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گفته موسوی، در اجرای این طرح نوآموزان دختر و پسر در زمینه‌های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی مورد سنجش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/اس

سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی مهرماه انجام می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.