سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی ؛

برگزاری سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج در تبریز

دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی یکم شهریور را پایان مهلت ثبت نام سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج در تبریز دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ریاضی دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی گفت: جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی در دو بخش حرفه‌ای و تجربی (کار اولی) برگزار می‌شود و بیشترین تمرکز بر روی کار اولی‌ها برای ایجاد انگیزه و تقویت استعداد آنهاست.

وی افزود: در بخش تجربی عموم علاقه‌مندان به خصوص دانشجویان دانشگاه‌ها می‌توانند ثبت نام و شرکت کنند.

ریاضی تفاوت این جشنواره را با دیگر جشنواره‌ها حذف بازخوانی متون نمایشی آن عنوان و بیان کرد: علاقه‌مندان پس از ثبت نام متون خود را تا مرحله بازبینی می‌تواند با تغییراتی که لازم می‌داند جلو ببرد و در مرحله بازبینی قرار گیرد.

وی یکی دیگر از مزیت‌های این جشنواره را هم معرفی استاد راهنما برای افراد کار اولی اعلام کرد و گفت: این اتفاق مهمی است تا بتوانیم گروه‌های هنری را تا مرحله بازبینی هدایت و راهنمایی برای ارائه کار‌های با کیفیت راهنمایی کنیم.

ریاضی محور‌های موضوعی جشنواره را فرهنگ ایثار و مقاومت، جبهه مقاومت، استکبارستیزی، سبک زندگی، پبشگیری از آسیب‌های اجتماعی (طلاق، اعتیاد، فضای مجازی، ماهواره)، حجاب و عفاف، آیینی، مذهبی، ترویج شعائر اسلامی، فرهنگ کتابخوانی، اقوام و همبستگی و ... برشمرد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بازبینی این جشنواره از یکم تا چهارم آبان و آیین پایانی آن از ۲۰ تا ۲۳ آبان برگزار می‌شود، اظهارداشت: تلاش داریم با برگزاری آن در آبان ماه، برگزیدگان این جشنواره را به جشنواره ملی مقاومت که آذرماه برگزار خواهد شد، معرفی کنیم تا بتوانند در آن نیز حضور یابند.

ریاضی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر استانی افلاکیان، اضافه کرد: این جشنواره در میانه برگزار می‌شود و برگزیدگان آن بدون بازبینی در بخش پایانی حضور خواهند داشت.

سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج به همت بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه عاشورا و برخی از نهاد‌های فرهنگی آبان ماه سال‌جاری برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند فرم ثبت نام را از لینک زیر دریافت کنند. 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری  جشنواره استانی تئاتر بسیج 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.