سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال؛

حضور مدیران استقلال در مالزی/نامه استقلالی‌ها روز میز کمیته استیناف

مدیران باشگاه استقلال با حضور در مالزی پیگیر طلب رقابت هی آسیایی این تیم شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال به همراه خطیر معاون ورزشی این باشگاه شب گذشته راهی مالزی شدند تا در دیدار با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیر طلب استقلال از رقابت های آسیایی باشند .

مدیران استقلال با دریافت رقمی که مطرح شده حدود 400 تا 500 هزار دلار است در نظر دارند بخشی از مطالبات مربیان و بازیکنان خارجی تیم را پرداخت کنند .

نامه استقلالی ها روز میز کمیته استیناف

با توجه به بحث لغو بازی سوپر جام و قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت مدیران باشگاه استقلال برای دفاع از حق و حقوق این باشگاه در اقدامی نامه اعتراض خود را به کمیته استیناف ارسال کردند .

مسئولان باشگاه استقلال نامه خود را بابت نتیجه سوپر جام به کمیته استیناف ارائه دادند و در حال حاضر این کمیته پس از بررسی های لازم رای نهایی را صادر می کند .

استقلالی ها روز 24 مرداد ماه اعتراض خود را انجام دادند و در نهایت روز 27 مرداد پرونده به کمیته استیناف ارسال شده است.

مصدوميت كار دست بازيكن خارجى استقلال داد

مصدوميت الحاجى گرو مهاجم خارجى تيم فوتبال استقلال باعث شده تا اين بازيكن از تركيب آبى پوشان دور باشد .الحاجى در بازى مقابل پارس جنوبى جم غايب بود و آسيب ديدگى وى به نوعى است كه او در بازى مقابل فولاد خوزستان هم امكان همراهى تيمش را ندارد.

باقرى به تمرينات استقلال باز مى گردد

فرشيد باقرى بازيكن تيم فوتبال استقلال كه به دليل درگذشت پدرش چند روزى راهى كرمان شده بود در نهايت قرار است از امروز به تمرينات آبى پوشان بازگردد اما شرايط اين بازيكن به صورتى است كه او به بازى به فولاد خوزستان نمى رسد.

استقلال با پرداخت چند میلیارد تومان از آسیا حذف نمى شود؟

باشگاه استقلال تا ٩ شهریور باید رضایت شاکىان خور را جلب کند تا از سوى کنفدراسیون فوتبال آسیا از رقابت هاى لیگ قهرمانان حذف نشود.

استقلالى‌ها حدود ۴-۵ میلیارد تومان بدهى دارند که در حال حاضر مدیران این باشگاه در تلاش هستند با رضایت شاکیان مقداری این رقم را کاهش و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند تا حذف از آسیا گریبانگیر آن‌ها نشود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.