سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدافع السد دیدار با استقلال ایران را از دست داد

ابراهیم ماجد، مدافع 28 ساله قطری السد به دلیل آسیب‌ دیدگی در دیدار برابر الغرافه، بازی حساس مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال السد در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف الغرافه و یاران طارمی رفت و در پایان به تساوی یک بر یک رسید.

شیرهای قطری ( لقب تیم السد ) که از 2 بازی گذشته، 6 امتیاز کسب کرده بودند، مقابل یاران مهاجم ایرانی به تساوی رسیدند تا 2 امتیاز حساس را از دست دهند. البته السد به جزء 2 امتیاز، ابراهیم ماجد، مدافع 28 ساله خود را هم به دلیل مصدومیت از دست داد تا شوک بزرگی در آستانه دیدار با استقلال ایران به این تیم وارد شود.

ماجد در دیدار برابر الغرافه دچار کشیدگی عضله شد و دیدار حساس برابر شاگردان شفر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. این مدافع قطری متولد 1990 در کویت است و سابقه بازی در تیم الوکره را هم دارد. او از سال 2007 در السد قطر توپ می زند و در 11 سال گذشته 81 بازی برای این تیم انجام داده و موفق به زدن 9 گل شده است.

ماجد از سال 2007 هم عضو تیم ملی عنابی ها ( لقب تیم ملی قطر ) است و 100 بازی انجام داده و 6 گل زده است. او گل های ملی خود را مقابل عربستان ( 3 ) - عراق ( 1 ) - مصر ( 1 ) و لیتوانی به ثمر رسانده است.

فریرا، سرمربی السد درباره آسیب‌دیدگی مدافع تیمش پس از بازی با الغرافه گفت‌: آسیب‌دیدگی ابراهیم ماجد اتفاق بسیار بد و ناراحت کننده‌ای برای ما بود و دوست داشتم که بازی برابر الغرافه را واگذار می‌کردیم اما ابراهیم ماجد مصدوم نمی‌شد.

دیدار رفت دو تیم فوتبال استقلال و السد هفته آینده ( 5 شهریور ) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

حضور عبداللهى در تمرین استقلال/ پیگیری تمرینات آبی پوشان پایتخت

آنالیزور استقلال ممنوع الخروج می‌شود

قرارداد ٤ ساله استقلال با آقاخان/ سرنوشت بویان در انتظار نیومایر


انتهای پیام/

ابراهیم ماجد دیدار مقابل استقلال ایران را از دست داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.