سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به کارگیری نیرو‌های جوان و انقلابی از ضروریات پیشرفت کشور است

امام جمعه بابلسر بر لزوم هوشیاری و بصیرت قشرجامعه در جنگ نرم دشمن تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر در دیدار صمیمی با جمعی جوانان، بر لزوم هوشیاری و بصیرت این قشرجامعه در جنگ نرم دشمن تاکید کرد و گفت: مردم و جوانان بدانند ما خیر خواه آن‌ها هستیم و می‌خواهیم نشاط و بالندگی در بین جامعه به ویژه جوانان ما بیشتر از گذشته باشد.

وی با تبیین نقش و جایگاه قشر جوان در عرصه انقلاب اسلامی و تاکید بر استمرار آن در صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، افزود:دشمن از هر حربه‌ای برای به دام انداختن نوجوانان و جوانان استفاده می‌کند، که ما باید با تقویت انسجام اجتماعی و وحدت ملی، تعمیق و تقویت تربیت و فضائل اسلامی و ایجاد زمینه وفاداری و حمایت آگاهانه قشر جوان جامعه از این ارزش¬‌ها و مواجهه هوشمندانه با توطئه‌های دشمنان، تمام نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش بر آب کنیم.

خطیب جمعه شهرستان بابلسر بر ضرورت تبیین و ترویج گفتمان اصیل انقلاب اسلامی در جامعه به‌خصوص در میان قشر جوان کشور تأکید کرد و گفت: دشمنان به‌طورجدی برای دور کردن جامعه از اصول ناب انقلاب اسلامی و کمرنگ کردن آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص انقلابی ماندن افزود: این تاکیدات باید ما را هوشیار کند تا انقلاب اسلامی را که عامل اصلی سرافرازی ایران بوده را حفظ کنیم.

وی با اشاره به تاثیرپذیری بیشتر جوانان از روایت و خاطره ها، بر روایت گری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط جوانان تاکید کرد و گفت: جهت آشنایی قشرجوان با سیره و سبک زندگی رزمندگان اسلام و همچنین انتقال مفاهیم عظیم دفاع مقدس به نسل جوان امروز و نسل‌های آینده، جوانان مشتاق و توانمند می‌توانند با هماهنگی، به عنوان سخنران قبل از خطبه نماز جمعه روایت گری کنند.

وی سپردن امور همراه با ایجاد انگیزه، امید و ارائه رهنمود به جوانان را در موفقیت و رفع مشکلات جامعه مهم و موثر برشمرد و اذعان کرد: کشوری در مسیر پیشرفت و توسعه موفق می‌شود که به بهترین شکل از نیرو و پتانسیل جوانان خویش در عرصه‌های مختلف استفاده کند و اگر به شکل مناسب و با برنامه ریزی دقیق از توان این نیروی عظیم استفاده شود، یک فرصت بی نظیر را برای ارتقا و پیشرفت و توسعه همه جانبه به ارمغان خواهد آورد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری وبر شمردن سه اصل انرژی، امید و ابتکار بر لزوم و اهمیت توجه به جوانان و سپردن کار‌ها به دست این قشر از جامعه تأکید و ابراز امیدواری کرد جوانان متعهد و متدین شهرستان بابلسر با اتکا به خداوند و تکیه به عزم و اراده خود روز به روز موفقیت‌های مهم و بزرگی را برای کشور، استان و منطقه رقم بزنند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به لزوم توجه به قشر جوان و ضرورت افزایش مشارکت اجتماعی و هویت بخشی جوانان در جامعه، به‌کارگیری نیرو‌های جوان و انقلابی را از ضروریات پیشرفت کشور دانست و گفت: یقیناً جوانان در هر کشور به عنوان نیروی انسانی سرمایه‌های اصلی و مایه قدرت و توان آن کشور محسوب می‌شوند و ایران اسلامی به عنوان کشوری دارای جوانانی مومن، متعهد، نخبه و دین مدار، بهترین و مناسب‌ترین شرایط و موقعیت را برای رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌های مختلف را دارد.

وی از تشکیل ستاد جوانان نماز جمعه در آینده‌ای نزدیک خبر داد وافزود: حضور پررنگ‌تر جوانان در این آیین عبادی سیاسی نماز جمعه که رهبر معظم انقلاب آن را به‌عنوان قلب فرهنگی هر شهر می‌دانند، باعث بروز استعدادها، ایجاد و تزریق روحیه نشاط، شادابی، خودباوری و بالندگی در بین جوانان شده که در نهایت شکوفایی و پویایی جامعه را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان بابلسر ضمن تشویق جوانان به داشتن روحیه مطالبه گری، گفت: جوانان مومن و انقلابی در کنار مردم با هوشیاری و بصیرت و بدون تخریب، روحیه مطالبه گری خود را تقویت و ترویج دهند.

وی تاکید کرد: جوانان انقلابی ما باید با توکل به خدای متعال و توجه به منویات مقام معظم رهبری و نگاهی امیدوارانه در مسیر پیشرفت و تعالی جامعه و انقلاب اسلامی گام بردارند و یقین داشته باشند که با تلاش و حفظ روحیه انقلابی خواهند توانست آینده روشنی برای کشور و انقلاب رقم بزنند.
انتهای پیام/آ

 پیشرفت کشور  به کارگیری نیرو‌های جوان و انقلابی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.