سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح های کاهش معضلات معیشتی در خانواده ارتش

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: چندین طرح متنوع جهت تقویت بنیان خانواده ارتش و کاهش معضلات معیشتی را در دستور کار داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  امیر اردشیر قائمی امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان و ایثارگران یگان‌های نزاجا مستقر در کرمانشاه اظهار داشت: آنچه امروز در بطن خانواده‌های ارتش خودنمایی می‌کند صفا و صمیمیت است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش بیان کرد: بنا به دستور فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با هدف تحت پوشش قرار دادن مسائل معیشتی طرح امام علی(ع) با ۲۵ عنوان آغاز به کار کرده است.

وی طرح اکرام خانواده کارکنان و فرزندان ارتش را یکی از این طرح‌ها عنوان کرد و بیان داشت:‌ این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش در ادامه به وظیفه خطیر نیروهای ارتش اشاره کرد و یادآور شد: مردان بزرگ ارتش در گروه مخابرات ۴۰۴ نیروی زمینی از ابتدای جنگ تحمیلی تا به امروز حماسه ها آفریدند و در بیش از ۲۴۰ کیلومتر خط ارتباطی را از نقطه‌های صفر مرزی تا دفتر فرماندهی به خوبی برقرار کردند.

انتهای پیام/ز

تجلیل از کارکنان و ایثارگران یگان‌های نزاجا مستقر در کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.