سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظاتی با مهدی احمد کهنی، نماینده کرمان در رقابت های جاکارتا

مهدی احمد کهنی، ژیمناست کرمانی، یکی از 22 نماینده ی استان کرمان در رقابت های جاکارتاست که از آخرین وضعیت خود می گوید.

مهدی احمدکهنی، ژیمناست کرمانی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در مورد آخرین وضعیت خود گفت: روز سه شنبه 23 مرداد جاری جاکارتا رسیدیم و از بعدازظهر روز چهارشنبه 24 مرداد، تمریناتمان را آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه 5 روز فرصت داشتیم به فضای سالم وسایل عادت کنیم، افزود: از روز دوشنبه 29 مرداد مسابقات استارت می خورد.

احمد کهنی افزود: روز 30 مرداد فینال تیمی، روز 31 مرداد فینال سه وسیله اول و روز یکم شهریور فینال سه وسیله دوم را داریم.

وی تصریح کرد: خدا را شکر می توانیم تیمی، با بچه ها نتیجه ی خوبی بگیریم و جزو 8 تیم اول شویم و به فینال برسیم.

احمدکهنی یادآور شد: امید دارم روی وسیله ی دار حقله بتوانم فینالیست شوم و اگر خدا کمکم کند بتوانم مدال بگیرم.

وی با ابراز خرسندی از وضعیت تمرینات افزود: خدا را شکر وضعیت تمریناتمان خیلی خوب بوده است و در این زمینه 10 مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم.

احمدکهنی به مصدومیت خود اشاره و تصریح کرد: فقط یک آسیب دیدگی کوچک در ناحیه ی مچ پایم و همان آسیب دیدگی قدیمی که پارگی بازویم بود را دارم و با آن کنار می آیم و مسابقه می دهم و خدارا شکر دیگر تاکنون همه چیز خوب بوده است.

مهدی احمدکهنی، متولد ۱۳۷۶ است که از سن ۷ سالگی ژیمناستیک را شروع و ۱۳ سال ژیمناستیک زیر نظر مربی مبین محمد ابراهیمی تمرین کرده است.

وی از ۱۰ سالگی تا ۱۳ سالگی در تمام مسابقات کشوری و مدارس قهدمانی کشور در تک وسیله مدال بدست آورده است.

این ژیمناست، در گروه سنی جوان با عنوان نایب قهرمان در مجموع شش وسیله و دو مدال طلا در تک وسیله در سال ۹۳ به عضویت تیم ملی جوانان در آمد، سال بعد نفر اول قهرمان قهرمانان در مسابقات کشوری را بدست آورد و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک کرمان، وی به همراه مربی خود مبین ابراهیمی در قالب تیم ملی بزرگسالان به مسابقات کاپ جهانی باکو اعزام شد و عنوان ۹ در وسیله دارحلقه و رزرو فینال را بدست آورد.

دو سال بعد به همراه تیم ملی به مسابقات بین المللی اسلوونی اعزام شد و نفر سوم شش وسیله و طلای دارحلقه برنز زمینی و پارالل را کسب کرد.

در حال حاضر بعد از 10 اردوی متمرکز و تست های پیاپی در عضوت تیم ملی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اعزام شد و هم اکنون وی، امید فینالیست شدن در وسیله دارحلقه را دارد.

انتهای پیام/ب

آخرین وضعیت مهدی احمدکهنی، ژیمناست کرمانی در رقابت های 2018 جاکارتا

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، المپیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.