سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

بختیاری: همه شاهد بودند چه اتفاقاتی رقم خورد

ملی پوش پومسه گفت: تمام تلاشم را برای کسب مدال طلا به کار گرفتم اما همه شاهد بودند که چه اتفاقاتی رقم خورد تا نقره بگیرم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کوروش بختیاری قهرمان پومسه و نخستین مدال آور کاروان ایران در مورد فینال اظهار کرد:  اکثر ضربات را بعد از حریف کره‌ای میزدم. صدای تماشاگران نشان می داد که چه کسی بهتر است. قدرت و پرش و نرمش و انعطافم از حریف بهتر بود و تماشاگران شاهد بودند، اما  نمی‌خواستند و یا نشد مدال طلا بگیرم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جکارتا 2018) دنبال کنید.

او افزود: خوشحالم در اولین حضور پومسه نشان دادم ما می‌توانیم مدال آور باشیم. همیشه تلاش میکنم بهترین نتیجه را بگیرم. در مسابقات جهانی پیش رو هم قول مدال می دهم و انتقام این باخت را از کره‌ای خواهم گرفت.

بختیاری درباره کادر فنی تیم ملی گفت: مربی کره‌ای ام فوق العاده بود. در کاروان شاید کمتر تیمی بود که تا ۱۲ شب تمرین کند و خیلی‌ها گفتند این اشتباه است، اما همین برنامه‌ها به ما کمک کرد تا موفق باشیم. یکی از بهترین مربیان کره‌ای در تیم ملی ماست. همچنین باید از مربی ام صمدیان تبار تشکر کنم. مربی تیم ملی خیلی به ما کمک کرد و امیدوارم در آینده شرایطی برای حضور مربیان ایران در مسابقات فراهم شود.

نخستین مدال آور کاروان ایران بیان کرد: نمی‌دانم داوران به چه موردی نمره می دادند. ما در ماده تیمی هم می‌توانستیم حداقل روی سکو برویم. اما امتیاز‌هایی که دادند و فاصله زیادی که داشتیم واقعا عجیب بود. بی شک حضور رئیس جمهور کشور اندونزی در سالن در روند امتیازدهی‌ها بی تاثیر نبود.


بیشتر بخوانید: بختیاری نقره‌ای شد/ نخستین مدال کاروان ایران به نام پومسه


انتهای پیام/

اظهارات بختیاری درباره فینال بازی های آسیایی جاکارتا 2018

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.