سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نویمایر آلمانی آری جپاروف ازبک خیر/منطق قرارداد ۲ ساله با بازیکنان بالای ۳۵ سال چیست؟

بازیکن آلمانی استقلال در ۳۵ سالگی با استقلال قرارداد ۲ ساله بسته است در حالی که درخواست مشابه جپاروف مورد قبول واقع نشد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال با از دست دادن تیام، جپاروف، امید ابراهیمی و مجید حسینی با نظر مستقیم وینفرد شفر شروع به یارگیری کرد و سرمربی آبی پوشان پایتخت هم با شرایطی که برای تیمش بوجود آمده بود مدام بهانه جذب بازیکن را می‌گرفت تا در نهایت مدیران این باشگاه برای رفع نیازی‌های مربی خود اقدام به جذب بازیکن جدید در دستور کار قرار دهند.

قرارداد بازیکنان جدید و مصدوم استقلال یکی پس از دیگری در دفتر باشگاه به ثبت می‌رسید تا استقلال برای آغاز فصل جدید آماده شود. با رفتن جپاروف و تیام و بسته شدن پرونده حضور آن‌ها در جمع آبی پوشان، شفر توسط مدیر برنامه آلمانی ۲ بازیکن جدید را به مدیران معرفی کرد.

نیومایر و الحاجی گرو بازیکنانی بودند که هر یک با قرارداد‌های ۲ و ۳ ساله جذب استقلال شدند. بازیکنانی که هر کدام از آن‌ها سالیانه برای استقلال ۴۰۰ هزار دلار هزینه دارند و این بازیکنان نه تنها تا به امروز نیاز تیم را رفع نکردند بلکه بلای جان مدیران استقلال هم شده اند چرا که مسئولان باشگاه با احتساب دلار ۱۸ هزار تومانی در فصل جاری باید رقم یک میلیارد و چهارصد و چهل میلیون تومان برای این بازیکنان پرداخت کنند.

این موارد تنها دغدغه مدیران باشگاه استقلال نیست و آن‌ها به نوعی از خرید‌های شفر آن هم با این وضعیت گرانی دلار ناراحت هستند و باید گفت: شفر با خرید‌های جدیدش نه تنها کامیاب نشد بلکه باشگاه استقلال را به دلیل بستن قرارداد‌های بلند مدت با این بازیکنان در شرایط بدی  قرار داد و البته هنوز دلیل بستن این نوع قرارداد با بازیکن ۳۵ ساله مشخص نیست.

روی دیگر ماجرا این است که استقلال برای بستن قرارداد با جپاروف مشکل زمانی داشت یعنی بازیکن ازبکستانی دوست داشتنی دم از قرارداد ۲ یا ۳ ساله می‌زد و استقلال می‌خواست با او قرارداد یک ساله ببندد حال نکته حائز اهمیت اینجا است که اگر قرار بود بازیکنی مثل نویمایر قرارداد ۲ ساله ببندد چرا این اتفاق برای جپاروف نیفتاد که هم مهره موثر تری بود و هم استقلال را می‌شناخت؟

اصرار‌ شفر برای جذب بازیکن خارجی آن هم با این شرایط و نفراتی همچون نیومایر و الحاجی گرو فقط باعث شده باری بر دوش استقلال اضافه شود و گرنه این ۲ بازیکن خارجی تا به امروز تاکتیک خاصی را از خود در زمین مسابقه نشان ندادند که حداقل هواداران دلشان خوش باشد.

به هر ترتیب این روز‌ها شفر نمی‌تواند از مدیران استقلال بابت عملکرد این ۲ بازیکن خارجی گله ای داشته باشد چرا که نیومایر و گرو با نظر او به جمع آبی‌ها آمدند و شفر هر گلی زده به سر خود زده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.