سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء سیستم پخش فیلم در تمام سینما‌های شهر کرمان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از ارتقاء سیستم پخش فیلم در تمام سینما‌های شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،وحید محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در راستای سیاست‌های ارتقا بخشی و افزایش مستمر سطح کیفی فضا‌های هنری و سینمایی استان، سینما‌های آسیا و مهتاب شهر کرمان هم به سیستم پخش لیزری دیجیتال فول اچ دی مجهز شدند و اکنون اکران فیلم با کیفیت بسیار بالا انجام می‌شود.

وی افزود:برای این منظور اعتباری حدود یک میلیارد و دویست میلیون ریال صرف شده که با حمایت و مشارکت موسسه سینما شهر، انجام شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان گفت: بالا بردن وضعیت کیفی سینما‌های استان به تجهیزات رفاهی، نمایشی و نوسازی‌های صورت گرفته باعث شده تا کیفیت مناسبی نسبت به گذشته در پخش فیلم در سینما‌ها شاهد باشیم، ضمن این که این ارتقا بخشی و نصب تجهیزات فنی جدید منجر به افزایش قابل توجه کیفیت پخش فیلم در سالن سینما‌ها می‌شود و رضایت تماشاگران سینما را در پی خواهد داشت.

محمدی تصریح کرد: امید است این بهبود تجهیزات و بهسازی را بتوانیم به مرور در سایر سینما‌های استان نیز داشته باشیم تا بتواند در جلب نظر مخاطبان به سینما موثر باشد.

وی گفت: استان کرمان هم اکنون با ١٠ سینما و ١٢ سالن با درجه کیفی مناسب و ممتاز در بخش نمایش فیلم فعال است.

همچنین در حال حاضر استقبال و سرمایه گذاری برای ساخت سالن‌های کوچک سینما به ویژه در مجتمع‌های تجاری در حال افزایش است.
انتهای پیام/ی

استان کرمان 10 سینما دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.