سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به خبر‌های ورزشی استان قزوین

از عنوان نهم تیرانداز قزوینی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ تا مصاف ملی پوشان سپک تاکرا و دوچرخه سواری با حریفان آسیایی

اخبار ورزشی از تیراندازی، رزمی، سپک تاکرا، دوچرخه سواری، اسپوکس، تیراندازی با کمان، ووشو و پرورش اندام را در روز یکشنبه بیست و هشتم مرداد ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز یکشنبه شاهد خبر‌هایی از عنوان نهمی تیرانداز قزوینی در بازی‌های آسیایی، اعزام بانوی قزوینی به رقابت‌های پنچاک سیلات بازی‌های آسیایی، مصاف رکابزن قزوینی با حریفان در بخش کوهستان، نایب قهرمانی بانوان استان در مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور، دعوت مربی آبیکی به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، کسب ۱۴ نشان ووشوکاران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور و معرفی برترین‌های رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های استان هستید.

برخورداری در میکس تپانچه آسیایی نهم شد

تیم میکس تپانچه کشورمان که در ترکیب خود از ابراهیم برخورداری ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در جایگاه نهم بازی های آسیایی ایستاد.

در نخستین روز از بازی‌های آسیایی تیم میکس تپانچه کشورمان با ترکیب ابراهیم برخورداری و هانیه رستمیان در رقابتی نزدیک با رقبای خود با کسب ۷۵۷ امتیاز در جایگاه نهم آسیا قرار گرفتند و از صعود به فینال بازمندند.

در این بخش ۲۷ تیم حضور داشتند که تیم‌های چین، کره، ژاپن، ویتنام و قزاقستان به ترتیب راهی فینال شدند.

هجدهمین دوره باز‌های آسیایی جاکارتا با حضور ۱۹ تیرانداز از کشورمان از ۲۸ مردادماه آغاز و تا ۴ شهریورماه در پالمبانگ اندونزی ادامه خواهد داشت.

بانوی رزمی کار قزوینی راهی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ شد

تهمینه کربلایی صادقی در ترکیب تیم ملی پنچاک سیلات عازم جاکارتا شد، کربلایی صادقی در این رقابت‌ها در دسته منهای ۶۵ کیلوگرم برابر حریفان پیکار می‌کند.

این برای اولین بار است که رقابت‌های پنچاک سلات در بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها از اول تا هفتم شهریور برگزار خواهد شد.

ملی پوشان قزوینی در ترکیب تیم ملی سپک تاکرا امروز در بازی‌های آسیایی به میدان می‌روند

رامین رامندی و حمید گروه‌ای دو ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی سپک تاکرا و در اولین بازی رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸، امروز به مصاف اندونزی میزبان می‌رود که بازی افتتاحیه این رشته در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی هم محسوب می‌شود.

تیم ملی سپک تاکرا نایب قهرمانی و سومی بازی‌های جهانی را در کارنامه دارد و به دنبال کسب نخستین نشان در بازی‌های آسیایی است.

رکابزن قزوینی در بازی‌های آسیایی با حریفان مصاف می‌کند

حسین زنجانیان ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی و بعنوان اولین نماینده دوچرخه سواری کشورمان امروز در بخش کوهستان با حریفان رقابت می‌کند.

زنجانیان تنها نماینده کشورمان در رشته دانهیل است و فردا با حریفان آسیایی مصاف می‌کند.

تیم ملی دوچرخه سواری، ۲۹ مرداد ماه تا ۹ شهریور در بازی‌های آسیایی به رقابت می‌پردازد.

نایب قهرمانی بانوان استان در مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی

در پایان مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم مل، تیم بانوان استان بعد از گیلان و با کسب ۲ نشان طلا، ۳ نقره و ۶ برنز در جایگاه دوم قرار گرفت.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۵۶ ورزشکار زن از ۱۳ استان کشور و در شش رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان به مدت سه روز در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد.

مربی آبیکی به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولین فراخوانده شد

جبرئیل عبادی مربی آبیکی به دور جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی دعوت شد.

هشتمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیروکمان معلولان از امروز در سایت تیروکمان کارخانه الیاف واقع در شهریار آغاز می‌شود و تا هفتم شهریور ادامه خواهد داشت.

درخشش ووشوکاران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور

در پایان رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور در شیراز، تیم استان به ۱۴ نشان رنگارنگ در تالو و ساندا دست یافت.

در این مسابقات، محمدعرفان مقدم، محمدحسین حسینی به نشان طلا دست یافتند. محمدمبارکی کوهی، امیرحسین عزیزی، یونس رضایی و سپنتا محمدخانی نایب قهرمان شدند و امیرعلی افراشی، ابوالفضل عبدالهی، ابوالفضل خمسه، طاهایاری شیخلری، مهدی کلهر، محمدمهدی نوروزی، یونس رضایی و علی محمدقاسم زاده به نشان برنز دست یافتند.

این رقابت‌ها ۲۵ و ۲۶ مرداد در تمامی رده‌های سنی در شیراز برگزار شد.

رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها و در رشته بادی بیلدینگ جوانان، تیم‌های الماس، مدافعین حرم و نیک فلاح اول تا سوم شدند، در بخش بزرگسالان هم تیم‌های آریا، نیک فلاح و الماس عناوین برتر را کسب کردند، عنوان قهرمان قهرمانان هم به شاهرخ پشامی رسید.

در رشته بادی کلاسیک تیم‌های نیک فلاح الف، الماس و نیک فلاح ب، اول تا سوم شدند، امید رضایی هم قهرمان قهرمانان شد.

در رشته فیزیک این مسابقات، تیم توکلی الف. قهرمان شد، تیم حمید خانی دوم و توکلی ب. هم سوم شد، عنوان قهرمان قهرمانان هم به محسن مظفری رسید.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۵ تیم، ۲۶ مرداد در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.