سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای سال جاری تا کنون؛

پلمپ ۵۴ واحد متخلف بهداشتی در شیراز

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شیراز گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۵۴ واحد متخلف بهداشتی در شیراز پلمپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبد الرضا وفا رئیس اداره د امپزشکی شهرستان شیراز از پلمب ۵۴ واحد متخلف بهداشتی شامل رستوران، فست‌فود، قصابی، مرغ‌فروشی و سایر مراکز عرضه فرآورد ه‌های خام د امی از ابتد‌ای امسال تا کنون به علت تخلف بهد اشتی خبر د اد.

وی افزود: پرونده این متخلفان به دلیل تهدید بهداشت عمومی به داد سرا ارسال شده است.

وفا با اشاره به همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تشدید نظارت‌ها را جد‌ی دانست و گفت: دامپزشکی با هر چیزی که سلامت مرد م را به خطر بیاندازد، برخورد می‌کند.

مسئول نظارت بر بهداشت مواد غذایی و عمومی اداره د امپزشکی شهرستان شیراز هم اظهار کرد: مستندات و تصاویر تخلفات محرز تمامی رستوران‌ها و فست‌فود‌هایی که د رد و هفته اخیر با اخذ د ستور قضایی پلمب شد ه، به منظور شفاف‌سازی برای شهروندان منتشر می‌شود.

دولت خواه افزود : عکس‌های مربوط به گوشت‌های مصرفی این واحد‌ها نشانگر سهل‌انگاری و تخلف متصد یان واحد‌های مربوطه در شیراز بود ه و با توجه به پلمب شدن پس از چندین بار تذکر پروند ه آن‌ها به مراجع قضایی ارسال شد ه است.

وی یاد آور شد : پرونده ۵ رستوران و فست‌فود معروف شیراز با کشف، ضبط و معدوم‌سازی ۶۳۱ کیلوگرم گوشت قرمز، مرغ و سایر فرآورد ه‌های خام د امی فاسد و غیرقابل مصرف با ارائه مستندات به داد سرا ارجاع شد.

مسئول نظارت بر بهداشت مواد غذایی شهرستان شیراز تصریح کرد: ۳ مورد از این اماکن متخلف به دلیل تهدید جد‌ی سلامت عموم پلمب شد.

دولت خواه بیان کرد: سامانه ۱۵۱۲ برای اعلام تخلفات و گزارش‌های مردمی مربوط به دامپزشکی فارس است.
انتهای پیام/ر

تعطیلی واحدهای متخلف بهداشتی در شیراز

برچسب ها: دامپزشکی ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.