سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن عید قربان جشن دستگیری از نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: 50پایگاه ثابت و سیار این نهاد در سطح استان کرمانشاه و در میادین فروش دام در روز عید سعید قربان مستقر هستند.

خدرویسی  مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: 50پایگاه ثابت و سیار این نهاد در سطح استان کرمانشاه و در میادین فروش دام در روز عید سعید قربان مستقر  و اماده دریافت نذورات هم استانی های معزز خواهد بود.

وی گفت:  دفاتر و ادارات  کمیته امداد امام خمینی و مراکز نیکوکاری کلیه شهرستان های استان  آماده دریافت نذورات هم استانی های عزیز است.

وی افزود: شماره حساب 0109390939009 نزد بانک ملی  و هم چنین شماره کارت 6037991899968931  و هم چنین کد دستوری *8877*083# برای دریافت نذورات نقدی هم استانی های خیر در نظر گرفته شده است.

خدرویسی بیان کرد :  در شهر کرمانشاه  مراکز کمیته امداد به نشانی  انتهای بلوار زن _ میدان سنجابی _ خیابان شهید مطاعی _ شهرک دانش در  روز عید قربان نذورات خیرین عزیز را جمع آوری می کند.

وی با بیان اینکه در جشن عید قربان باید از نیازمندان دستگیری شود افزود: افراد نیازمند در کمیته امداد استان کرمانشاه شناسایی شده اند و با توجه به اولویت بندی  انجام شده  نذورات در میان خنواده های از پیش تعیین شده توزیع می شود.

انتهای پیام/ز

توزیع نذورات عید قربان در بین نیازمندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.