سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چهارمحال و بختیاری:

۳۰۰ طرح عمرانی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

همزمان با هفته دولت، ۳۰۰ طرح عمرانی در استان چهارمحال و بختیاری، افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، از برنامه ریزی برای افتتاح و کلنگ زنی ۳۰۰ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

وی گفت: از این تعداد، ۲۴۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۹۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که ۱۹۸ مورد آن استانی و ۴۵ مورد آن ملی است و زمینه اشتغال ۳۸۷ نفر را فراهم می‌کند.

نظری افزود: این طرح‌ها شامل ۴ طرح مسکونی، ۸ طرح گردشگری، ۶ طرح آموزشی، ۱۲ طرح فرهنگی و مذهبی، ۲۸ طرح صنعتی، ۴ طرح ورزشی، ۱۰ طرح اداری، ۱۰۷ طرح زیرساخت، ۲ طرح شیلات، ۳۵ طرح کشاورزی و آبخیزداری، ۵ طرح دامپروری و ۱۰ طرح بهداشتی و درمانی و ۱۲ طرح خدماتی است.

وی اظهار داشت: ۱۶ طرح از این تعداد در شهرستان اردل، ۲۹ طرح در بروجن، ۸ طرح در بن، ۱۹ طرح در سامان، ۴۷ طرح در شهرکرد، ۲۳ طرح در فارسان، ۳۳ طرح در کوهرنگ، ۲۳ طرح در کیار و ۴۷ طرح نیز در لردگان افتتاح می‌شود.

نظری به آغاز عملیات اجرایی ۵۷ طرح طی هفته دولت و با اعتباری بالغ بر ۲۹۴ میلیارد ریال در استان هم اشاره کرد و گفت: از این تعداد، ۴ طرح ملی و ۵۳ طرح استانی می‌باشد که ۱۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبار آن ملی و مابقی استانی است.

وی در ادامه از وجود یکهزار و ۸۰۰ طرح نیمه تمام در سطح استان با برآورد اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های دولت است.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

افتتاح و کلنگ زنی ۳۰۰ طرح عمرانی در هفته دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.