سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از 2 هزار فرهنگی خوزستانی در سامانه نقل و انتقالات

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان از ثبت نام ۲ هزار و ۵۶۰ متقاضی نقل و انتقال درون استان حائز شرایط، موافقت با انتقال نهایی ۵۳۶ فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیروس خدادادی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به انتقال فرهنگیان گفت: داوطلبان متقاضی انتقال می توانند از ساعت 12 روز چهارشنبه 24 مردادماه 97 با مراجعه به سامانه نقل و انتقال درون استانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان به آدرسhttp://kh.enteghalat.ir/ نسبت به دریافت نتیجه انتقال خود اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبانی که نسبت به نتایج خود اعتراضی داشته باشند می توانند از تاریخ 27 مردادماه تا 3 شهریورماه سال جاری با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند. نتایج نهایی پس از پردازش اعتراضات نیمه اول شهریورماه 97 اعلام خواهد شد.  

خدادادی بیان داشت: همکارانی که با انتقال آن ها به شهرستان مقصد موافقت شده است می توانند جهت تکمیل فرآیند انتقال خود از اول شهریورماه 97 با در دست داشتن پرینت پذیرش، فرم 502  و آخرین حکم حقوقی به منطقه تعیین شده مراجعه کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: در فرآیند نقل و انتقالات امسال 2 هزار و 560 فرهنگی دارای شرایط در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد با انتقال 536 همکار موافقت شد.

انتهای پیام/م

اعلام بررسی انتقال فرهنگیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.