سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آکادمی والیبال در شاهرود راه اندازی می شود

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: آکادمی والیبال را در شاهرود راه‌اندازی خواهیم کرد تا از این طریق کمپ والیبال و استعدادیابی این شهرستان بیشتر در برنامه گنجانده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، میرحسین منظمی دبیرکل فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگاران گفت: آکادمی والیبال را در شاهرود راه‌اندازی خواهیم کرد تا از این طریق کمپ والیبال و استعدادیابی این شهرستان بیشتر در برنامه گنجانده شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که تیم ملی بانوان در آینده نزدیک جز چهار تیم برتر قرار گیرد، در آسیا با رقیب‌های سرسختی نظیر چین، ژاپن و کره که دارای بهترین شرایط هستند مواجه هستیم که از این نظر کار ما سخت خواهد بود ولی با توجه به این ظرفیت موجود می‌توانیم به رده‌های بالاتر صعود کنیم.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: باید در حوزه زیرساخت‌های ورزش والیبال کار بیشتری انجام شود چراکه از دل همین مسابقات لیگ، بازیکنان تیم ملی به وجود می‌آید، متأسفانه در بسیاری از شهرها امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی وجود ندارد لذا ضمن تلاش فدراسیون باید باشگاه‌ها هم خودشان همت کنند.

امیرحسین منظمی اظهار داشت: اصولاً اعتباری که برای والیبال در نظر گرفته می‌شود پاسخگوی نیازها نیست ولی می‌کوشیم تا با بازاریابی از طریق شرکت‌های مختلف کارهای زیادی را صورت دهیم و از این به بعد هم به همین‌گونه خواهد بود، در حوزه ورزش بین پنج میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته‌شده است که تیم نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان امید برای آقایان و بانوان، مسابقات تدارکاتی و اعزام‌های گوناگون هزینه‌ای بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام / ق

ایران در بالاترین رنکینگ والیبال آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.