سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانوری برای مقابله با آبگرفتگی در ساری + تصاویر

مانور ایستگاه های آتش نشانی ساری برای مقابله با آبگرفتگی برگزار شد.

حسن کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی و جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز ساری  ، گفت: پیرو پیش بینی هواشناسی استان و اعلام هشدار ستاد مدیریت بحران شهرداری مبنی بر بارش های رگباری و احتمال آبگرفتگی در شهر و معابر عمومی، با برگزاری مانوری مشترک آمادگی آتش نشانان ایستگاه های آتش نشانی، تجهیزات و ادوات مرتبط مورد تست و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: این مانور امروز شنبه ۲۷ مرداد ماه با حضور آتش نشانان ایستگاه های یک و پنج در جاده کیاسر و جاده گلما در کانال اطراف رودخانه تجن برگزار شد.

کلانتری با اشاره به اینکه مانور ها طی امروز و فردا برای دیگر ایستگاه های آتش نشانی برگزار خواهد شد، هدف از برگزاری آن را ارزیابی عملکرد آتش نشانان و بالابردن آمادگی آنان و همچنین تست تجهیزات مرتبط عنوان کرد.

جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری ساری از شهروندان خواست در مواقع بارندگی و آبگرفتگی از تردد بی مورد خودرو ها در  شهر خودداری کنند.

وی گفت: شهروندان به موارد ایمنی توجه بیشتری داشته باشند و از کنار مکان های حفاری شده و جوی های عریض و مکان هایی که به دلیل بارندگی دچار ریزش شده اند حرکت نکنند.

کلانتری افزود: شهروندان حوادث را به شماره ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی و برای پیشگیری از بروز تصادفات، اصول ایمنی را هنگام رانندگی در این شرایط آب و هوایی رعایت کنند.

انتهای پیام/ م

مقابله با آبگرفتگی با آموزش آتش نشانان ساروی

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.