سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان بیش از ۳۵ هزار مسافر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت:۳۵ هزار و ۳۶۶ مسافر تابستانه در یک ماه گذشته در بقاع متبرکه خراسان جنوبی اسکان یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام مختاری معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت:۳۵ هزار و ۳۶۶ مسافر تابستانه در یک ماه گذشته در بقاع متبرکه خراسان جنوبی اسکان یافتند.

وی افزود:این تعداد مسافر در 96  بقعه متبرکه استان از بیست و چهارم تیر تاکنون اسکان داده شدند. 

حجت الاسلام مختاری گفت:بقاع متبرکه در شهرستان های خوسف،نهبندان،سربیشه و فردوس به ترتیب بیشترین تعداد مسافر را به خود اختصاص داده اند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه 621 زائر سرا در خراسان جنوبی تا پایان تعطیلات تابستانه آماده پذیرایی از مسافران است،افزود:از این تعداد،39 باب سوئیت و زائرسرا در بیرجند، 70 باب در طبس، 13 باب در شهر خضری، 8 باب در سرایان، 16 باب در بشرویه، 88 باب در قاین، 19 باب در فردوس، 155 باب در خوسف، 24 باب در زیرکوه، 131 باب در نهبندان و 58 سوئیت و زائرسرا در سربیشه، میزبان مسافران تابستانی هستند.

وی به اجرای برخی برنامه های فرهنگی در این بقاع برای مسافران خبر داد و گفت:در بقاع متبرکه استان خیمه های معرفت و پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور 45 مبلغ دینی بر پا می شود.

انتهای پیام/غ

بیش از ۳۵ هزار مسافر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی اسکان یافتند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.