سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار به تجهیزات ورزشی خراسان شمالی

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: برای تعمیر و تجهیز سالن‌ها و اماکن ورزشی استان ۵ میلیارد و چهارصد میلیون ریال اعتبار در استان اختصاص داده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ حسن لنگری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با بیان اینکه برای تعمیر و تجهیز سالن‌ها و اماکن ورزشی استان اعتباری افزون بر ۵ میلیارد و چهارصد میلیون ریال تخصیص داده شده است، گفت: در راستای پروژه مهر ۸ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی برای توزیع در مدارس استان خریداری شده است.

وی افزود: بیش از دو هزار آموزگار پایه برای اجرای کیفی درس تربیت بدنی در مقطع ابتدایی در تابستان جاری در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

لنگری گفت: تهیه ۵۰ بسته ورزشی و آماده سازی میز نشریات با محتوای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی تابلو اعلانات با رویکرد شاداب سازی وآموزش سلامت و مهارت‌ های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تحرک بدنی از اقدامات این حوزه در راستای پروژه مهر می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ پایگاه تغذیه سالم در ۱۶ آموزشگاه شهر بجنورد همزمان با بازگشایی مدارس احداث می‌شود ، افزود: تهیه کیف‌های امداد اولیه ویژه مراقبین سلامت به تعداد ۱۲۰ جعبه و برگزاری دوره ضمن خدمت کمک‌های اولیه و امداد و نجات همزمان با بازگشایی مدارسانجام می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خراسان شمالی اظهار کرد: بر پایی نمایشگاه کتاب ، عکس ، پوستر، دستاورد‌های دانش آموزان و معلمان و ... در زمینه فرهنگی و هنری و بهداشتی و ورزشی و نشان دادن آثار جشنواره نوجوان سالم و جشنواره ابتکارات ، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های آموزش ضمن خدمت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله از اقدامات دیگر است.

لنگری با اشاره به پکیج‌های ورزشی گفت: ۶ هزار لیتر صابون مایع، تی و جارو مخصوص نظافت و بهداشت سرویس‌های بهداشتی ، مسواک خمیر دندان ، پد بهداشتی و ... هم زمان با بازگشایی مدارس در استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ ب

خریداری ۸ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی برای مدارس خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.