سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استودیوی صدا و سیما در جاکارتا راه‌اندازی شد

معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی برای پوشش کامل و مناسب‌تر مسابقات آسیایی جاکارتا در محل اجرای این بازی‌ها استودیوی تلویزیونی راه اندازی کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی برای پوشش کامل و مناسب‌تر مسابقات آسیایی جاکارتا در محل اجرای این بازی‌ها استودیوی تلویزیونی راه اندازی کرد.

مهندس محمد فهمی حشیانی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه در خصوص پخش این مسابقات گفت: چون شبکه سه سیما عملاً مجهز به سیستم پخش با کیفیت HD شده است، پوششی که برای پخش این مسابقات ایجاد می‌کنیم HD خواهد بود.

وی افزود: برای این منظور ۲ دستگاه SNG-HD به جاکارتا منتقل کردیم تا امکان ارسال ۴ برنامه بصورت همزمان وجود داشته باشد. همچنین پیش بینی شده تا استفاده از تصاویر اپراتور‌هایی که با سازمان صدا و سیما ارتباط دارند و سیگنال را از ما دریافت می‌کنند امکانپذیر شود. با اختصاص پهنای باند پرسرعت و پایدار به تیم پشتیبانی و پخش مسابقات، امکان پوشش خبری وسیع و برقراری ارتباط زنده با محل مسابقات فراهم شده و با رصد و پایش مداوم سعی در ارائه سرویسی پایدار با کمترین اختلال را داریم.

فهمی در ادامه به موضوع مصاحبه با ورزشکاران و تهیه برنامه‌های ورزشی و تمهیداتی که برای آن دیده شده اشاره کرد و گفت: یک استودیوی تلویزیونی با شش دوربین به همت معاونت توسعه و فناوری رسانه آماده سازی و به محل بازی‌ها منتقل شده است تا مخاطبان بتوانند به طور زنده از گفتگو با ورزشکاران، مربیان و کارشناسان در محل برگزاری بازی‌های آسیایی بهره ببرند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.