سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وب‌سایت امام خمینی (ره) منتشر کرد

اگر در دنیا روی‌ما بسته شود، در رحمت خدا روی‌ما باز است +فیلم

کلیپ تصویری "دشمنِ شکست‌خورده" با موضوع جنگ نظامی و تحریم اقتصادی، در وب‌سایت امام خمینی (ره) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امام خمینی (ره) در خصوص اعمال تحریم‌ها در ابتدای انقلاب گفتند: "ما از تحدید نظامی آمریکا و حصر اقتصادی آن هیچ باکی نداریم و گمان نکنید که دخالت نظامی بکند. از حصر اقتصادی هم، شما ملت، خوفی نداشته باشید که اگر درب های دنیا بر روی ما بسته شود، درب های رحمت خدا بر روی ما باز است."

همچنین مقام معظم رهبری درباره پیروزی در جنگ فرهنگی گفتند: "دردهه هفتاد یک حرکت وسیع فرهنگی علیه جوانان کشورما شروع شد. حالا شما نگاه کنید، متولدین دهه هفتاد ما، امروز به عنوان مدافع حرم، دارند جان می‌دهند، سر می‌دهند و نیرو می‌دهند؛ پس ما درجنگ فرهنگی پیروز شده‌ایم و دشمن دراین جنگ شکست خورده است. حالا دشمن با شکستی که در جبهه فرهنگی، امنیتی ، سیاسی و نظامی خورده است، حالا متمرکز شده به جبهه اقتصادی.

این را همه توجه کنند؛ یکی از ترفندهای دشمن این بوده است، چه در دولت قبلی وچه در دولت فعلی آمریکا، هی تحدید کنند به جنگ، جنگ درایران حتمی بود اگر برجام نبود، این یک دروغ‌محض است. چرا آنها دائما می گویند جنگ جنگ ، جنگ واقعی چیز دیگری است، جنگ واقعی اقتصادی است، جنگ واقعی تحریم است، جنگ واقعی گرفتن عرصه های کار وفعالیت و فناوری درداخل کشور است. این یک جنگ واقعی است.

اتاق جنگ امریکا علیه ما عبارت است از وزارت خزانه داری، یا همان وزارت اقتصاد و داری، آن جا اتاق جنگ با ماست. راه مقابله با جنگ اقتصادی چیست؟ این است که ما در داخل به وضع اقتصاد خودمان بپردازیم. "

انتهای پیام/

برچسب ها: امام خمینی ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۵:۰۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
آقاجانم رهبر عزیزم همیشه گوش به فرمان هستیم.