سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی:

کلنگ احداث سالن ورزشی روستای "خاندانقلی" بیجار بر زمین زده شد

کلنگ احداث سالن ورزشی روستای "خاندانقلی" از توابع بیجار با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار شهرستان بر زمین زده شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کلنگ احداث سالن ورزشی روستای "خاندانقلی" از توابع بیجار با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار شهرستان بر زمین زده شد.
این سالن چند منظوره در زمینی با مساحت 2213 متر مربع دارای سکوی تماشاچیان با ظرفیت 250 نفر احداث می شود.
بر اساس این گزارش، سالن ورزشی روستای "خاندانقلی"دارای زمبن والیبال، بسکتبال، سالن بدنسازی، رختکن مربیان و مدیریت می باشد.
این پروژه روستایی با 700 میلیون تومان اعتبار اولیه از محل تملک دارائی های استان احداث و ساخته می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آئین کلنگ زنی این طرح اعلام کرد، نقشه و مشخصات سالن ورزشی روستای "خاندانقلی" آماده شده است و با برگزاری فراخوان به پیمانکار واگذار می گردد.
حامد جولائی گفت، پرداختن به ورزش روستاها باید مورد توجه همه مسئولین قرار گیرد و جوانان و مردمان زحمت کش روستاها همچون افراد ساکن در شهرها نیز به اماکن فرهنگی و ورزشی نیاز دارند.
جولائی در پایان اظهار کرد، با احداث سالن ورزشی "خاندانقلی"، روستاهای اطراف با توجه به کم بودن مسافت می توانند از این مکان ورزشی استفاده کنند.
انتهای پیام/م

احداث سالن ورزشی روستای "خاندانقلی" بیجار

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.