سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛ میزبان کنگره ملی بهداشت مواد غذایی

دبیر اجرایی کنگره ملی بهداشت مواد غذایی گفت: این کنگره ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه باحضور صاحب نظران و پژوهشگران دانشگاه‌های کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

مهران مرادی دبیر اجرایی کنگره ملی بهداشت مواد غذایی  در ارومیه در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: کنگره ملی بهداشت مواد غذایی به همت دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه و انجمن علمی بهداشت مواد غذایی ایران روز‌های ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه در دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: در مجموع  ۴۲۰ مقاله در موضوعات بهداشت بازرسی گوشت، سم شناسی مواد غذایی، بهداشت و صنایع شیر، استفاده از ترکیبات طبیعی در محصولات غذایی، بهداشت و فرآوری محصولات شیلاتی، کنترل بیولوژیک عوامل بیماری زا در مواد غذایی، روش‌های نوین نگهداری مواد غذایی، سیستم‌های مدیریتی در بهداشت و ایمنی مواد غذایی، سیما‌ی بسته بندی فعال هوشمند در مواد غذایی، غذا؛ تغذیه و سلامتی، تقلبات در مواد غذایی، سیمای نانو فناوری و زیست فناوری در ایمنی غذا، استاندارد‌های ملی و بین المللی مواد غذایی، روش‌های مدرن شناسایی و آنالیز آلاینده‌های غذایی به دبیرخانه این کنگره رسیده است.

مرادی تصریح کرد: از بین مقالات رسیده ۳۵۱ مقاله در بخش سخنرانی و پوستر پذیرفته شده است که از بین آن‌ها ۳۴ مقاله به صورت سخنرانی در  کنگره ارائه خواهد شد و در پایان ۲ مقاله در بخش سخنرانی ودو مقاله در بخش پوستر انتخاب و از صاحبان آن‌ها تجلیل می‌شود.
وی هدف از برگزاری این کنگره را گردهمایی صاحبنظران، متخصصان، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه‌ها و مراکز علمی، تحقیقاتی کشور و سعی در ارائه آخرین دستاورد‌های تحقیقاتی در خصوص بهداشت مواد غذایی برشمرد.

دبیر اجرایی کنگره ملی بهداشت مواد غذایی در ارومیه گفت: برگزاری ۶ کارگاه علمی و تخصصی مرتبط با رشته بهداشت مواد غذایی از برنامه‌های جنبی این کنگره است.

انتهای پیام/ح


برگزاری کنگره ملی بهداشت مواد غذایی در ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.