سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در مناطق تهران چند؟

بر اساس آمار سامانه بازار املاک قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ متری نوساز در مناطق مختلف تهران در این سامانه ثبت معامله شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در منطقه ۱۷ محله سجاد یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری ۱۲ سال با قیمت ۳۵۰ میلیون و واحدی با همین متراژ که چهار سال از ساخت آن گذشته در ابوذر به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان معامله شده است.

یک دستگاه آپارتمان ۹۸ متری واقع در آپادانا با عمر ۹ سال به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان یعنی به ازای هر مترمربع ۹.۹ میلیون تومان فروخته شده است. در منطقه ۸ و لشگر شرقی واحد مسکونی ۱۰۰ متری نوساز با قیمت ۵۴۰ میلیون تومان، واحد ۱۰۰ متری ۶ ساله در ساعی با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان، واحد ۱۰۵ متری ۸ ساله در شهرک قدس با قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان و واحد ۱۰۸ متری نوساز در محدوده دانشگاه تهران با قیمت هر مترمربع ۸.۵ میلیون تومان و مجموعا ۹۱۸ میلیون تومان در سامانه بازار املاک ثبت معامله شده است.


بیشتر بخوانید:مستأجران از پایتخت فراری شدند! 


همچنین یک دستگاه آپارتمان ۹۹.۲ متری نوسازی در نارمک غربی با قیمت یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان به خریدار فروخته شده است؛ یعنی هر مترمربع حدود ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان. یک واحد مسکونی ۲ سال ساخت به مساحت ۱۰۰ مترمربع در نظام آباد (منطقه ۷) با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان و آپارتمان مسکونی ۹۴ متری در احتشامیه دروس با عمر ۳ سال به قیمت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان فروخته شده است.

واحد مسکونی ۱۰۰ متری دارای انباری و پارکینگ با عمر ۹ سال در فاطمی به قیمت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان، واحد ۹۹ متری ۱۵ ساله در صادقیه با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و یک واحد مسکونی ۱۰۴ متری نوساز در محدوده فرزانه (منطقه ۱۴) به قیمت ۸۶۰ میلیون تومان (هر مترمربع کمی بیش از ۸.۲ میلیون تومان) معامله شده است.آپارتمان ۱۰۰ متری نوساز در محدوده قلهک با قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سامانه بازار املاک ایران ثبت معامله شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

قیمت روز واحدهای ۱۰۰ متری در تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۱۴:۴۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
نرخ هر متر مربع آپارتمان در تهران به صورت میانگین 8 تا 10 میلیون تومان شده است اما نکته قابل تامل جریان سازی سایت ها و رسانه های مثل شما برای کمک به تثبیت این قیمتهاست همه می دانیم که قدرت خرید مردم یک باره سه برابر نشده و یا اتفاق خاص در دست مزدها به وقوع نپیوسته که مردم به راحتی آپارتمتنهایی با این قیم تهای نجومی را در حات رکود اقتصادی خرید و فروش نماین پس با کمی تامل می توان به این نتیجه رسید دست اخلال گران اقتصادی و و عوامل فشار روانی بر مردم همانطور که یکشبه قیمت دلار و سکه را با جمع کردن آنها در سطح کشور به هر قیمتی و نایاب کردن آنها دست روی سرپناه مردم هم گذاشته و با خرید و فروش برخی منازل فایل شده از سوی اشخاص منفعت طلب و سود جو سعی در تثبیت قیمتهای دارای حباب آپارتمان می شون و شما هم در این تثبیت قیمت ها و با اطلاع رسانی و ایجا جو روانی به آنها کمک می کنید پس اگر سهوا این کار را می کنید هشیار باشید و اگر از روی عمد است شمار ا به خدا واگذار می کنیم