سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی ۱۴ هزار مددجو از خدمات درمانی در خراسان شمالی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: هم‌اکنون ۱۴ هزار نفر از مددجویان شهری کمیته امداد خراسان شمالی تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ حمید خوجانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان این که در حال حاضر ۱۴ هزار نفر از مددجویان شهری بالای ۲۰ هزار نفر در شهر‌های بجنورد ، اسفراین ، شیروان و آشخانه از مزایای بیمه خدمات درمانی بهره‌مند هستند ، گفت: امسال با توجه به حجم افراد تحت حمایت کمیته امداد در استان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان پیش‌بینی‌شده است.
وی با اشاره به این که ارائه خدمات درمانی به روستاییان و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر از چند سال گذشته از وظایف کمیته امداد این استان برداشته شده است ، افزود: کمیته امداد خراسان شمالی به صورت موردی و منابع خیران به بیماران روستایی و شهر‌های کوچک خدمات درمانی ارائه می‌دهد که سال گذشته دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این حوزه هزینه کرده است.
خوجانی گفت: سال گذشته شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان شهری پرداخت‌ شده است.
وی اظهار کرد: هم‌اکنون هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی قرار دارند که امسال ۷۰۰ میلیون تومان برای تأمین تجهیزات درمان بیماران صعب‌العلاج هزینه شده است.
خوجانی تعداد مراکز درمانی برای خدمات رسانی آسان به مددجویان را ۱۴۱ مورد برشمرد و افزود: امسال ۲۲ پزشک عمومی ، ۳۹ پزشک متخصص و دو فوق تخصص ، هشت درمانگاه، هفت بیمارستان ، پنج کلینیک ، هفت پارا کلینیک ، ۳۵داروخانه ، هفت دندان‌پزشک و همچنین ۹ آزمایشگاه با این نهاد همکاری دارند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: بیمه خدمات درمانی کمیته امداد ۱۰۰ درصد از هزینه‌های درمانی شهروندان تحت حمایت را پرداخت می‌کند.
انتهای پیام / ب


ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.