سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست استانداری کرمان در پیامی سالروز ورود آزادگان را گرامی داشت

در بخشی از پیام سرپرست استانداری کرمان که به مناسبت سالروز ورود آزادگان صادر شده، آمده است؛ ملتی که شهادت را یک عزت می‌داند، هرگز در برابر هیچ ظلم و ظالمی زانو نخواهد زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرپرست استانداری کرمان بیست و ششم مرداد ماه سالروز ورود آزادگان را به کشورگرامی داشت متن پیام به شرح زیر استَ:

آزادگان این سرزمین به عنوان سرداران جبهه‌های صبر، ایثار، شهامت و مقاومت، سراینده عظیم‌ترین دیوان ولایت مداری و از خود گذشتگی هستند که آوازه استقامت و پایمردی آن‌ها تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند و نشان خواهد داد ملتی که شهادت را یک عزت می‌داند، هرگز در برابر هیچ ظلم و ظالمی زانو نخواهد زد.

به گواه تاریخ و اسناد موجود، فرزندان این سرزمین که پس از سال‌ها رشادت در جبهه‌های حق علیه باطل به اسارت دشمن درآمدند، در زندان و در زیر شکنجه‌ها و خفقان شدید نیز بر عزم خود استوار ماندند و در حقیقت دشمن را اسیر اراده و قدرت ایمان خود کردند. از این رو، همت تمامی آزادگان میهن اسلامی به ویژه آزادگان دیار کریمان را ارج نهاده و بر این اعتقادیم که سرگذشت و سیره این رادمردان الگویی تمام عیار برای نسل حاضر و نسل‌های بعدی خواهد بود.

در این فرصت مغتنم سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشته و تداوم توفیقات و سلامت این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.
محمدجواد فدائی
سرپرست استانداری کرمان

انتهای پیام/ی

سرگذشت آزادگان الگویی برای همه نسل ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.