سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زنجان:

ملت ایران آمادگی مقابله با فشارهای روانی دشمنان را دارند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران آمادگی کافی و لازم برای مقابله با فشارهای روانی ناشی از جنگ اقتصادی دشمن را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر به زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان  با بیان اینکه ملت بزرگ ایران آمادگی کافی و لازم برای مقابله با فشارهای روانی ناشی از جنگ اقتصادی دشمن را دارند افزود: لازمه عبور از فشار روانی که دشمنان علیه ایران ایجاد کرده اند، حفظ اتحاد و همدلی است.

دکتر صالحی گفت: رفع آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های اساسی رهبر معظم انقلاب محسوب می شود و این موضوع نشان می دهد که کشور از این ناحیه در خطر است.

وی به ویژگی مردم زنجان اشاره کرد و این استان را دارای مردمی متعصب و دین مدار خواند که تعلق خاطر بالایی به انقلاب و ولایت دارند.

دکتر صالحی یکی از نقاط قوت استان زنجان را وجود همدلی و همزبانی در میان مدیران خواند و این نقطه قوت را موجب تحولات رو به جلو برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این دیدار گفت: دولت باید با جدیت و قوت عملکرد خود را اطلاع رسانی کند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: در شورای فرهنگ عمومی این استان تلاش می شود تا فرهنگ زنجان از مظلومیت خارج شود و به حواشی پرداخت نشود.

وی  تصریح کرد: همه ما با هر سلیقه و نگاه سیاسی در یک کشتی هستیم و هر نوع کارشکنی به تمام ساکنان این کشتی آسیب می زند از همین رو باید تا حد توان با وحدت رویه و نظر پیش رفت.

انتهای پیام/ن

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.