وی با تاکید بر اینکه حضور بازرسین در مناطق در راستای افزایش سلامت اداری صورت میگیرد، بیان کرد: شکایات مردمی عمدتاً در حوزه شهرسازی، املاک ودرآمدها است و شکایاتی که نقض قوانین و مقررات باشد قابل رسیدگی است و مابقی كه از نظر قانونی قابل پیگیری نیست اعلام مي شود.
دشتی با اشاره به ضرورت اصلاح برخی رویه هاي معیوب در سیستم اداری، خاطرنشان کرد: برخی رویههای معیوب در سیستم وجود دارد که برای بهبود فرآیندها اقداماتی را در دستور کار داریم تا با ایجاد فضايي آرام و سالم امکان خدمترسانی بهتر به شهروندان ایجاد شود.
سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم با اشاره به تلاش اداره کل بازرسی شهرداری قم جهت ایجاد ارتباط مناسب با پرسنل شهرداری، گفت: در این راستا چالشها و نقاط ضعف را شناسایی میکنیم و بعد از بررسی تخصصی سعی میکنیم با ارائه پیشنهادات و ایجاد ساز و کارهای جدید و قانونمند شرایط را بهبود بخشیم، همچنین تلاش داریم نقطهنظرات مردمی را به مدیران اجرایی شهر منتقل کنیم.
انتهای پیام/ش