سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحلیلگر سابق بی‌بی‌سی:

آقای رضا پهلوی، رد خون مظلومان افغان را لای پول دریافتی‌تان می‌بینید؟

علی علیزاده در صفحه اینستاگرام خود، با اشاره به کشتار کودکان افغان، رضا پهلوی را از جمله کسانی دانست که در این جنابت سهیم است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر سابق شبکه بی‌بی‌سی با انتشار پستی در صفحات خود در فضای مجازی به کشتار کودکان مظلوم افغانستان اشاره کرد و شرکای منطقه‌ای و سلطنت‌طلب را در زمره کسانی دانست که در این جنایت دست دارند.

علیزاده در اینستاگرام و توئیتر خود نوشت:

"دوعکس؛ عکس اول، فرزانه و عطالله، خواهر و برادر زیبا و رعنای افغانستانی که در یک روز به دنیا آمدند و با هم بزرگ شدند و تازه آماده می‌شدند که دنیا را تجربه کنند و به دانشگاه بروند و‌ کشورشان را بسازند، و امروز به دلیل سیاستهای وهابیون و آل‌سعود و متحدان غربیش، بدن‌های تکه پاره‌شان زیر خاک است. عکس دوم، نیمکت‌های خالی مرکز آموزشی موعود در کابل بعد از انفجار توسط تروریست‌های سلفی.

شیعیان همه جا مظلومند. اما شیعیان هزاره افغانستان دو چندان و ده چندان. و ما ایرانیها چقدر شرمنده آنانیم. نه به یاریشان برای «دفاع» شتافتیم و نه به درستی پناهشان دادیم و نه حتی برغم امکانات و ابزار بیشتر رسانه، راوی رنجها و مظلومیتشان در جهان شدیم.

شصت نوجوان افغان که با امید برای ورود به دانشگاه درس میخواندند در عملیات تروریستی داعش به خون کشیده شدند داعشی که با پول سعودی اداره میشود آقای رضا پهلوی، تلویزیون ایران اینترنشنال، آقای سعید قاسمی‌نژاد، براندازهای فیک توییتر! رد خون مظلومان افغان را لای پول دریافتی‌تان می‌بینید؟

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
خدا طاغوتیان را نابود کنه
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
به امید ارزانی در ایران. آرامش برای ایرانی بیارید. ارزانی بیارید. ملت رو ول نکنید
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
فکر الان باشید که مردم وضعیت خوبی ندارند بابا یارانه نخواستیم بذار همون کوپن باشه
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
شما برو دوغتو بنوش