سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جواد نکونام: در لیگ می‌مانیم/ پورموسوی: بازیکنانم برای سه امتیاز بازی جانانه جنگیدند

سرمربی نساجی در نشست بعد از بازی گفت: سه هفته پیاپی داوری‌ها به ضرر ما است و نمی‌دانم چطور با این مساله باید کنار آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سرمربی جوان سرخپوشان قائمشهری در پایان بازی با فولاد در غدیر اهواز پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد و گفت: دقیقا می‌دانستیم فولاد چگونه بازی می‌کند و این تیم کاملا در کنترل ما بود منتهی اشتباهات فردی منجر به از دست رفتن سه امتیاز این بازی شد.

وی که از اشتباهات داوری کاملا عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید، افزود: این سومین هفته پیاپی است که نساجی از داوری ضربه می‌خورد و علیرغم ارادتی که به آقای اصفهانیان دارم، باید گفت: روند اشتباهات داوری زیاد است و آن‌ها باید اعتراف کنند که اشتباه کرده اند.

نکونام گفت: پنالتی خنده داری بود و واقعا نمی‌دانم کی به کی برخورد کرد که پنالتی اعلام شد، در حالیکه پنالتی واضح دقیقه ۱۹ ما را نگرفتند و این اشتباه در روند تیم ما تاثیر منفی گذاشت.

وی در پایان به وضعیت نساجی در لیگ برتر پرداخت و گفت: تیم‌های بزرگ هم هنوز دو برد نداشته اند و هنوز هیچ تیمی شکل واقعی خود را پیدا نکرده است، ما هماز این قاعده مستثنی نیستیم و هنوز مشغول یارگیری هستیم.

نکونام افزود: با اضافه شدن گئورگی وعبدالله زاده، تیم قطعا روند بهتری دنبال خواهد کرد و به نتایج بهتری خواهیم رسید اگرچه مصدومیت دوباره امید سینک خبر بدی بود که در این بازی رقم خورد و امیدواریم زودتر به شرایط ایده ال برگردد.

اما سیروس پورموسوی دلیل برد تیم را تلاش جانانه بازیکنان تیم خود می‌داند و اعتقاد دارد آن‌ها برای این ۳ امتیاز از جان خود مایه گذاشتند.
سیروس پورموسوی می‌گوید آرامش فولاد را برخی‌ها به هم می‌زنند و به همین دلیل می‌خواستم در پایان بازی استعفا کنم.

وی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: از بازیکنانم که تا آخرین لحظه جنگیدند و این پیروزی برای آن‌هایی است که قلب‌شان با ماست.

سرمربی فولاد گفت: در این بازی چند موقعیت گل خوب ایجاد کردیم و به خوبی روی زمین بازی می‌کردیم، از ارسال از جناحین، شوت به دروازه و نفوذ به دروازه حریف نزدیک شدیم و یک صحنه مشکوک به پنالتی هم شاهد بودیم، اما وقتی تیم در خانه، آن هم در این جو منفی آن هم مقابل تیم باانگیزه‌ای، چون نساجی یک بر صفر عقب می‌افتد، فکر می‌کنم این برد ارزش ۶ امتیاز را داشت و این پیروزی را به بازیکنانی تقدیم می‌کنم که جانانه بازی کردند و می‌خواستند برنده این بازی شوند.

وی با بیان اینکه در پایان بازی قصد استعفا داشت، گفت:عده نمی‌خواهند تیم ما با آرامش کار کند. سال گذشته در هفته بیستم با یک بازی کمتر در رتبه دوم جدول بودیم، به ما توهین کردند، نمی‌دانم مسئولان انتظامی و افرادی که وظیفه تأمین امنیت ورزشگاه را بر عهده دارند، کجا هستند. فوتبال ۹۰ دقیقه است و همه تماشاگران این را می‌دانند، اما حوصله نمی‌کنند. این افراد دشمن فولاد و فوتبال خوزستان هستند.
انتهای پیام/آ


جواد نکونام: با اضافه شدن یاران جدید نتایج بهتری خواهیم گرفت

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.