سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیرزاده: مسئولان سازمان لیگ مانع تغییر اسم تیم فوتبال ما می‌شوند

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان همچون باشگاه استقلال جواب نامه‌ها ما را نداده و همچنان بر تغییر ندادن نام تیم ما به ماشین سازی تبریز پافشاری می‌کند.

هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  پس از تساوی تیمش برابرپیکان تهران گفت: از فدراسیون فوتبال کشورمان می خواهم تا راه حل تعویض اسم باشگاه را به ما نشان دهد.ما نمی دانیم دیگر چه کاری را باید انجام دهیم تا بتوانیم اسم تیممان را تغییر دهیم .ما اسم شرکت خود را به صورت قانونی تغییر داده ایم و پس از آن نیز سهام تیم خود را منتقل کرده ایم، همچنین پروانه کسب و کار  را نیز کسب کرده ایم .تیم ما حالا نام تیم فوتبال ماشین سازی تبریز را باید داشته باشد.

نصیرزاده ادامه داد:دیگر تیمی به نام گسترش فولاد وجود ندارد و واقعا متاسفم که برخی مانع کار ما می شوند و اجازه تغییر نام تیم فوتبالمان در  لیگ برتر فوتبال کشورمان را نمی دهند. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که شاید مسئولان فوتبال کشورمان به نام پیشین تیم ما علاقه مند هستند و نمی خواهند ما با نام جدید در لیگ برتر فوتبال به فعالیت بپردازیم.

مدیر عامل تیم گسترش فولاد تبریز در ادامه بیان کرد: سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان بیشتر شبیه به باشگاه استقلال شده است که جواب هیچ نامه ای را نمی دهد. نباید برابر تغییر اسم ما مقاومت کنند.

نصیرزاده در ارتباط با مشکل داریوش شجاعیان با تیم استقلال گفت: این موضوع در کمیته تعیین وضعیت پیگیری خواهد شد و باید بگویم چک اسفند ماه این بازیکنان هنوز پرداخت نشده و دچار مشکل است.


بیشتر بخوانید:پیکان ۱ - گسترش فولاد ۱


انتهای پیام/

اظهارات نصیرزاده پس از تساوی برابر پیکان تهران

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.