سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مسئولان از روند ساخت دفتر خبری در شاهرود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت : در صوررت تامین اعتبار 500 میلیون تومانی ، ساختمان دفتر خبری شاهرود ، مرداد سال آینده به بهره برداری می رسد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان و جمعی از مسئولان شاهرود از روند ساخت دفتر خبری شاهرود بازدید کردند .

محمد منتظرحجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان در این بازدید گفت: در صورت تامین 500 میلیون تومان اعتبار ساختمان دفتری خبری شاهرود مرداد سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به ظرفیت مطلوب شهرستان شاهرود در پوشش و انعکاس اخبار ،مقدمات ساخت دفتر خبری شاهرود از سال 91 با افتتاح فرستنده تلویزیونی در این شهر فراهم شد.

منتظر حجت تصریح کرد: با مبادله موافقتنامه ها و طرح نقشه های ساختمانی ، تاکنون اعتبارات سالانه محدودی به این طرح تخصیص داده می شد که با همین اعتبارات ، ساخت دفتر آغاز و برخی تجهیزات آن نیز خریداری شده است .

سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:امسال اعتبار قابل توجهی برای ساخت این دفتر تخصیص یافت و امیدواریم با حمایت شهرداری و شورای شهر شاهرود کار ساخت استودیوی رادیویی دفتر خبری شاهرودی هم به صورت مشارکتی آغاز شود تا سال آینده هر 2 طرح به بهره برداری برسد.

انتهای پیام / گ

جزئیات بازدید مسئولان از روند ساخت دفتر خبری در شاهرود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.