سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:

ایجاد 23 هزار شغل در همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از احداث گاوداری3 هزار راسی و ایجاد اشتغال برای 23 هزار نفر در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان همدن با اشاره به احداث گاوداری 3 هزار راسی در شهر قهاوند، گفت: این طرح با ایجاد 23 هزار شغل و همکاری بنیاد مستضعفان در زمینی به مساحت 2 هزار و 500هکتار و اعتباری بالغ بریک هزار 200 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث این پرژه تحولی چشمگیر در اشتغال استان ایجاد خواهد کرد، گفت: احداث یک مجتمع دارو سازی نیز در منطقه ویژه اقتصادی قهاوند در دست احداث است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح های اقتصادی چشمگیری برای قهاوند وجود دارد، گفت: منطقه ویژه اقتصاد قهاوند تحولی جدی در حوزه اشتغال استان همدان ایجاد خواهد کرد.

خجسته با اشاره به مشکلات آب قهاوند گفت: در شورای اداری قهاوندو با حضور امام جمعه،دهیاران و مسئولان این شهر مشکلات بررسی و راه حل های ارائه شد.

وی در ادامه افزود: حفر چاه  و احداث مجتمع های آب رسانی برای مشکل  آب قهاوند در نظر گرفته شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک تحول مواصلاتی برای قهاوند در پیش است، گفت: اصلاح ورودی شهر قهاوند و جاده مراد بلاغ به همدان از طرح های عمرانی و موصلاتی که با اتصال به اتوبان همدان – ساوه تحولی مهم در محورهای مواصلاتی استان همدان ایجاد می کند.

خجسته در ادامه تاکید کرد: احداث این محمر مسیر شهرهای جنوبی و غربی استان را به مرکز  تا یک ساعت کاهش می دهد.

وی با اشاره به حادثه خیر بودن  جاده ورودی قهاوند و بروز تصادف در این محور بیان کرد: اصلاح و تعریض این محور در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/د.ا

تحول در همدان با ایجاد 23 هزار شغل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.