سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی خبرنگار حوزه سلامت در تربت حیدریه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: برای نخستین بار در سطح کشور دوره آموزشی و تخصصی حوزه سلامت برای خبرنگاران این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ غلامرضا میری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در جلسه کارگاه آموزشی بررسی و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های ادارات، معاونت‌ها و مراکز درمانی و امدارسانی تابعه این دانشگاه گفت: دوره آموزشی با هدف نقد علمی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،در ۲ قالب تئوری و عملی و بر اساس میزان استقبال اصحابه رسانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه جزو معدود دانشگاه‌هایی  در سطح کشور است که دارای کادر متخصص و بودجه مستقل خاص روابط عمومی است، افزود: همین استقلال در تصمیم سازی، موجب شده تا در برخی مولفه‌ها صاحب برند و نیز شاخصه‌های ارزیابی خاص بشویم و در حوزه تولید محصولات نیز استفاده از کادر متخصص و دلسوز موجب شد تا ۸۰۰ میلیون ریال صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تصریح کرد: در ارزیابی‌های جهانی نیز مشخص شده در بین دانشگاه‌ها بیشترین ارتقا و جهش علمی را داشتیم

میری خاطرنشان کرد: یکی از کمبود‌ها و ضعف‌های کاری در بخش برون سازمانی است که در برنامه استراتژی تدوین شده، به دنبال رفع تدریجی آن هستیم.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۵۰ هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب خراسان رضوی خدمات می‌دهد که این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه و ۲۰ تخت در مه ولات دارد.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دارای ۵۲ نفر عضو هیات علمی و ۶۱۹ نفر دانشجو است که در ۱۰ رشته مامایی، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، فوریت پزشکی، تکنسین سلامت دهان و دندان و در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام //ز. ج


دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بیش از ۸۰۰ میلیون ریال صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات را دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.