سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص400 میلیون تومان اعتباربه ظرفیت های گردشگری دریاچه دوقلوی آبدانان

رئیس میراث فرهنگی شهرستان آبدانان گفت:400 میلیون تومان از اعتبارات دولتی برای توسعه ظرفیت های گردشگری دریاچه دوقلوی سیاه گاوآبدانان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  مجید اولاد  مسئول اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبدانان گفت: شهرستان آبدانان یکی از قطبهای گردشگری استان ایلام است و در این شهرستان آثار بسیار چشم نواز گردشگری و طبیعی زیادی وجود دارد.

 اولاد افزود:یکی از مهمترین پدیده های شگرفت و خارق العاده طبیعی در استان ایلام وجود دریاچه دوقلوی سیاه گاو واقع در شهرستان آبدانان در جنوب استان ایلام است که در کشور بسیار نادر است و در فاصله هشت کیلو متری سراب باغ آبدانان واقع شده است.

 وی اظهار کرد:مسئولان میراث فرهنگی شهرستان با همکاری بخش خصوصی اقدام به تکمیل زیر ساخت ها و ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری در این منطقه کرده اند.

 مسئول اداره  میراث فرهنگی آبدانان گفت: برای توسعه ظرفیت های گردشگری دریاچه دوقلوی سیاه گاوآبدانان ر پیرامون دریاچه مبلغ 400 میلیون تومان از اعتبارات دولتی اختصاص یافته که در مرحله اول احداث غرفه های صنایع دستی، بوفه و سرویس های بهداشتی در دستور کار است.

  اولاد  اضافه کرد:آثار تاریخی، طبیعی و معنوی شهرستان قابلیت جذب گردشگر و اشتغال را دارد و به همین منظور سرمایه گذاری لازمه پیشرفت همه بخشهای شهرستان است.

 

انتهاپیام/با

توسعه ظرفیت های گردشگری دریاچه دوقلوی سیاه گاوآبدانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.