سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازی:

اعتبار طرح راه آهن سبزوار سالانه حدود دو میلیارد تومان بوده است

وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح راه آهن سبزوار از سال ۱۳۸۹ روند اجرایی خود را آغاز کرده، اما عملا تا سال ۱۳۹۵ اعتبارات این طرح در هر سال حدود دو میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از طرح‌های راه آهن و محور‌های مواصلاتی سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن با بیان اینکه از سال 1395 موضوع تکمیل این طرح در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت و تاکنون 30 کیلومتر از این طرح زیرسازی شده است گفت: برای سال 1397 اعتباری بالغ 20 میلیارد تومان برای تکمیل این طرح اختصاص یافت، اما برای تکمیل پروژه به اعتباری بالغ 177 میلیارد تومان نیاز است.

وی ادامه داد: در حوزه راه‌های این شهرستان نیز طرح‌های مختلفی از جمله تعریض محور سبزوار-سلطان آباد و سبزوار _اسفراین و حدود هشت کیلومتر جاده سبزوار_اسفراین با همکاری شهرداری این شهرستان در حال اجرا است که امیدواریم به زودی شاهد اتمام این پروژه هم باشیم.

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید با اشاره به پیگیری‌های 6 ماهه برای اجرای این سفر گفت: در این سفر پروژه‌های مختلفی از جمله جاده رحمت آباد_شفی آباد به طول 12 کیلومتر، دو بانده شدن محور سبزوار _جوین و تعریض جاده جغتای مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: تکمیل طرح راه آهن و اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل طرح تعریض محور سبزوار _قوچان از جمله طرح‌های مطرح در این سفر است.

انتهای پیام/ف. ن

 سفر وزیر راه و شهرسازی به سبزوار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.