سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار فضلی در شیرازعنوان کرد؛

ضعف در مدیریت دلیل گرانی و تورم/ دشمنان با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای به دنبال تغییر افکار مردم از این نظام هستند

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: در شرایط گرانی و تورم، دشمنان با هجمه روانی بسترسازی اجتماعات مردمی را دنبال می‌کنند، اما ملت ما بصیر هستند و دست رد بر توطئه‌های آنان می‌زنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) در مراسم دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام شهر صدرا، با بیان اینکه شرایط تورم و گرانی موجود به دلیل ضعف در حوزه مدیریتی است، گفت: دشمنان با هجمه روانی بسترسازی اجتماعات مردمی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: خون شهدا، انقلاب و مردم ولایت‌مدار را بیمه کرده و هجمه فرهنگی امروز طبیعی است چراکه انتظار نیست دشمنان دست روی دست بگذارند، اما باید هوشیار باشیم به تکلیف انقلابی خودمان عمل کنیم.

سردار فضلی ادامه داد: امروز جغرافیای کشور یمن در اختیار انصارالله است و این همان تفکر بسیجی و استراتژیک مقاومت است که سبب شده عرصه را بر سعودی‌ها و تکفیری‌ها تنگ کنند.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب چند روز پیش تحلیل دشمن را برملا کرد و حجت را بر همگان تمام کردند که دلمان بیش از این به گفتگو با نااهلان خوش نکنیم.

سردار فضلی با بیان اینکه شرایط تورم و گرانی موجود به دلیل ضعف در حوزه مدیریتی است، بیان کرد: دشمنان با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای به دنبال تغییر افکار مردم از این نظام هستند.
انتهای پیام/ر

صحبت های فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) در شیراز

برچسب ها: شهدا ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.