سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری بیش از هزار سارق در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابندای امسال هزار و ١٠٠ سارق در استان دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان این که از ابندای امسال دو هزار و ٧٣٣ فقره سرقت در استان رخ داده است ، گفت: در این رابطه هزار و ١٠٠ سارق در استان دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
وی افزود: در سال جاری در استان هیچ گونه آدم ربایی ، سرقت مسلحانه نداشته ایم و در مجموع جرائم خشن در استان از کاهش ۱۳ درصدی برخوردار است.
مظاهری با اشاره به این که در چند روز اخیر ١٣ هزار و ٥٥ قلم لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ٦٥ میلیون و ١٠٠ هزار ریال در استان کشف شد ، افزود: دوهزار قلم تجهیزات پزشکی به ارزش ٢٠ میلیون ریال و ٥٣٥ کیلوگرم به ارزش بیش از یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال و لوازم خانگی به ارزش ٩٠ میلیون ریال را از دیگر کشفیات در استان برشمرد.
وی گفت: ١٩ فقره پرونده در رابطه با جرایم اقتصادی به ارزش ١٥٢ میلیارد و ٧٦٠ میلیون ریال تشکیل و در نهایت ٢٨ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
وی همچنین اظهار کرد: ٤٤٧ مورد پرونده جعل و کلاهبرداری در خراسان شمالی تشکیل شده که درنهایت ٣٤٤ مورد آن کشف شده است.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: تعداد فوتی‌های تصادفات برون شهری استان در سال جاری با ٨٣ فوتی، ٢٧ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
مظاهری استنشاق گاز تولیدی در چاه را عامل مرگ دو نوجوان بجنوردی در ته چاه ۱۲ متری در هفته جاری در بجنورد عنوان کرد و گفت: طبق تحقیقات انجام شده سه نوجوان بنا بر عادت در طول روز به داخل این چاه که در حیاطی متروکه، متعلق به خانواده یکی از این نوجوانان بود، رفته و مشغول به تفریح و سرگرمی بودند.
وی ادامه داد: در روز حادثه نیز این ماجرا تکرار می‌شود و متاسفانه دو نفر از این سه نوجوان جان خود را از دست می‌دهند و یک نوجوان بعد از نجات از چاه در بیمارستان احیا می‌شود و به زندگی باز می‌گردد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از اجرای ۷ طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان خبر داد و گفت: ۴۷۷ مورد جعل و کلاهبرداری در استان اتفاق افتاده که ۳۴۴ مورد کشف و ۴۵۸ نفر قاچاقچی کالا نیز در استان دستگیر شدند.
سردار مظاهری ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۲۷ میلیارد و ۹۹۸ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: این کالا‌ها شامل کالا‌های گمرکی ، دخانی ، دام، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و ترانزیتی و ممنونه بوده است.
انتهای پیام / ب 

دستگیری ۴۵۸ قاچاقچی کالا در خراسان شمالی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.