سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان اسدآباد خبر داد:

افزایش رسته‌های تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی

فرماندار شهرستان اسدآبادگفت: افزایش رسته‌های تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر کار برای جذب هر چه بیشتر سهمیه اختصاص یافته به شهرستان را آسان‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند  فرماندار شهرستان اسدآباد در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اسدآباد از حمایت طرح‌های گردشگری سلامت محور در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: روستای هدف گردشگری ملحمدره و گردنه اسدآباد پتانسیل مناسبی برای اجرای طرح‌های گردشگری سلامت دارد.

وی افزود: در صورتی‌که سرمایه‌گذاری در این راستا دارای طرح باشد با پرداخت تسهیلات لازم از طرح متقاضی حمایت و استقبال خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه رسته‌های تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی افزایش یافته است، اظهار کرد: افزایش رسته‌های تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر کار برای جذب هر چه بیشتر سهمیه اختصاص یافته به شهرستان را آسان‌تر کرده و جذب حداکثری این تسهیلات بی‌نظیر را تسهیل و تسریع می‌بخشد.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان اسدآباد به همراه بخشدار مرکزی از پروژه سنگ فرش روستای گردشگری ملحمدره بازدید و نکاتی به پیمانکار مربوطه و رئیس اداره میراث فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/د.ا

رسته‌های تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی  

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.