سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران حمله تروریستی کابل را محکوم کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل، حمله انفجاری به دانش‌آموزان یک مرکز آموزشی در غرب شهر کابل را که باعث کشته شدن 48 نفر شد محکوم کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل، حمله انفجاری به دانش‌آموزان یک مرکز آموزشی در غرب شهر کابل را که باعث کشته شدن 48 نفر شد محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در بیانیه‌ای اعلام کرد: انفجار تروریستی در یک مرکز آموزشی در منطقه «دشت‌برچی» شهر کابل و کشته شدن دانش‌آموزان، نشان دهنده دشمنی عاملان آن با اسلام و انسانیت است.

سفارت ایران در افغانستان تصریح کرد: این گونه حملات نمی‌تواند تلاش‌های موثر را برای برقراری ثبات و امنیت در افغانستان تحت تأثیر قرار دهد. 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل همچنین با خانواده قربانیان حمله تروریستی در کابل ابراز همدردی کرد.

عصر چهارشنبه عاملی انفجاری خود را به میان دانش‌آموزان در مرکز آموزشی مهدی (عج) در شهر کابل رساند و با انفجار خود، 48 دانش‌آموز کشته و 67 نفر زخمی شدند. 

به اعتقاد اکثریت مردم و مسئولان افغانستان، حضور نظامی آمریکا از سال 2001 در افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم به همراه سایر کشورهای عضو ناتو، تاکنون هیچ دستاوردی به‌جز کشتار هزاران غیرنظامی و تخریب زیرساخت‌های افغانستان نداشته‌است. 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: افغانستان ، ایران ، کابل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.