سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازنشر پاسخ نماینده کوبا به رژیم صهیونیستی همزمان با قتل عام کودکان یمنی

همزمان با قتل عام کودکان یمنی به دست متجاوزان سعودی بار دیگر ویدئوی واکنش تند سال گذشته نماینده کوبا به نماینده رژیم صهیونیستی در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با قتل عام کودکان یمنی به دست متجاوزان سعودی و حمایت‌های مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی از این اقدامات، بار دیگر ویدئوی واکنش تند سال گذشته نماینده کوبا به نماینده رژیم صهیونیستی در فضای مجازی منتشر شده است.

اشک تمساح و مظلوم نمایی نماینده رژیم صهیونیستی و درخواست از سازمان آموزشی، علمی، فرهنگی ملل متحد (یونسکو)، مبنی بر یک دقیقه سکوت به احترام کسانی که صهیونیست‌ها آن‌ها را قربانیان هولوکاست می‌نامند، با اعتراض شدید نماینده کوبا مواجه شد.

نماینده کوبا در این جلسه که تیرماه سال گذشته برگزار شد با اخطار آئین نامه‌ای به رئیس جلسه و درخواست برای ادای احترام به ارواح شهدای فلسطینی که در حملات صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی به شهادت رسیدند، گفت: این اقدام نماینده اسرائیل بر خلاف قانون و آئین نامه‌های داخلی است و وی می‌خواهد با این کار تحریک احساسات کند تا بر قطعنامه‌هایی که علیه اسرائیل صادر می‌شود، تأثیر بگذارد.

نماینده اسرائیل گفت: «من به عنوان نماینده کشور یهودی از اعضای این نهاد می‌خواهم تا به یاد شش میلیون یهودی به قتل رسیده و همه آن‌هایی که به دست حیوان صفتان نازی کشته شدند یا در نبرد علیه آن‌ها کشته شدند، یک دقیقه سکوت کنند. لطفا با ما از جایتان بلند شوید و بایستید.»

سپس رئیس جلسه گفت: نماینده کوبا صحبت می‌کند.

نماینده کوبا گفت: «آقای رئیس سپاسگزارم. آقای رئیس یادآور می‌شوم رئیس (جلسه) تنها کسی است که حق دارد درخواست سکوت ایستاده کند و آنچه نماینده اسرائیل انجام داد برخلاف قانون و به بازی گرفتن تصمیمات این جلسه و تحریک احساسات با هدف حمله به هر قطعنامه‌ای است که علیه اسرائیل صادر خواهد شد. اتهامات (رژیم صهیونیستی) نیز آماده خواهد بود و اعلام خواهد کرد این قطعنامه علیه یهود صادر شده و یهودی ستیزی است. این رفتار دلقک بازی و لودگی غیرقابل قبول است و ما هم در یک سیرک سیاسی نیستیم. ما چنین صحبت‌هایی را پیش از این از نمایندگان اسرائیل شاهد بوده ایم آنان همانند آشغالی هستند که تاریخ ساختگی دارند. یادآور می‌شوم تنها ریاست حق دارد درخواست سکوت ایستاده بکند به همین سبب از آقای رئیس می‌خواهم به ما اجازه بدهد یک دقیقه برای ادای احترام به همه فلسطینیانی که در سال‌های گذشته کشته شدند بایستیم و سکوت کنیم. خیلی سپاسگزارم.»

رئیس جلسه گفت: سپاسگزارم مقایسه خوبی بود.

انتهای پیام/

پاسخ کوبنده نماینده کوبا به نماینده رژیم صهیونیستی + فیلم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.