سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج زکات در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ترویج زکات به کشاورزان در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه است .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در همایش استانی زکات گفت: ترویج زکات به کشاورزان در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه قرار دارد.

وی گفت : پرداخت زکات یکی از واجباتی است که کشاورزان باید به آن اهمیت دهند.

وی مزایای پرداخت زکات را رونق و برکت در محصول کشاورزی بیان کرد.

شهبازی خاطرنشان کرد: آموزش زکات کارشناسان پهنه ها در حال پیگیری بوده و با آموزشی که خواهند دید خود بعنوان ترویج کننده زکات در روستاها عمل می کنند.

وی با بیان اینکه به منظور ترغیب عاملین زکات تجلیل از عاملین انجام شده این اقدام شایسته را انگیزه ای برای ترویج بیشتر زکات برشمرد.
شهبازی گفت: خوشبختانه سازمان جهاد کشاورزی در حوزه زکات همواره پیش تاز بوده و در حوزه زکات بعنوان موفق ترین دستگاه عمل کرده است.

شهبازی در ادامه با اشاره به موفقیتهای این سازمان، به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی توسعه کشت زعفران، توسعه کشت دانه روغنی کلزا در طی سه سال اخیر به صورت جهشی توسعه یافته و زعفران به ۱۰۵هکتار و کلزا به ۷۵۰۰هکتار رسیده است.

وی از تحقیقات در حوزه دامی گفت و افزود: اصلاح نژاد دام در مرکز تحقیقات دامی ما در دستور کار است و همچنین در حوزه اسب نژاد کرد نیز اقدامات خوبی در حال پیگیری و انجام است.

شهبازی از پایداری تولید با پیاده سازی کشاورزی حفاظتی، ارقام پر محصول و تکنولوژی در کشاورزی استان خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پرداخت زکات یکی از واجبات کشاورزان است

 

 

 

 

 

انتهای پیام/د

 

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، نشست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.