سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی اجازه ورود کالا‌های تجاری به غزه را صادر کرد

همزمان با تلاش‌های مصر برای ایجاد آتش‌بس طولانی‌مدت میان اسرائیل و حماس، رژیم صهیونیستی اجازه ورود کالا‌های تجاری را به غزه صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رژیم صهیونیستی امروز، چهارشنبه، اجازه ورود کالاهای تجاری را به غزه صادر کرد.  این اقدام همزمان با تلاش های مصر برای ایجاد آتش بس طولانی مدت میان رژیم صهیونیستی و حماس انجام می شود.

خبرنگار رویترز در گذرگاه کرم شالوم (کرم ابوسالم) در سرزمین‌های اشغالی گزارش داد کامیون های حامل میوه، سبزی، سوخت و مواد ساختمانی صبح امروز چهارشنبه وارد نوار غزه شدند.

همچنین شبکه صهیونستی i24 گزارش داد کامیونهای حامل کالا در ساعت 9:00 صبح به وقت محلی ( 6:00 به وقت گرینویچ) از طریق مرز کرم شالوم وارد نوار غزه شدند. اسرائیل گذرگاه کرم شالوم (گذرگاه اصلی تجاری نوار غزه) را در تاریخ 9 ژوئیه در برابر تمامی محموله ها بجز کالا و تجهیزات پزشکی مسدود کرد.

مصر و سازمان ملل تلاش دارند به منظور جلوگیری از تنش های اخیر و کاهش درد و رنج در غزه، به یک آتش بس همه جانبه دست یابند. مسئولان حماس گفته اند گروه های فلسطینی برای بررسی شروط آتش بس با رژیم صهیونیستی به قاهره رفته اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.