سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفیان‌ملا در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لاریجانی مانند ناطق نوری فراحزبی است/کماکان در انتخاب دبیرکل به نتیجه ملموسی نرسیده‌ایم

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: ناطق نوری مانند لاریجانی فراحزبی بوده و در هیچ تشکیلاتی خلاصه نمی‌شود.


عزت الله یوسفیان‌ملا، عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پیرامون انتخاب دبیرکل حزب رفاه ملت ایران اظهار کرد: تاکنون برای انتخاب دبیرکل به نتیجه ملموسی نرسیده‌ایم اما بحث و تبادل نظر در جلسات به طور مرتب صورت می‌گیرد که بنده توفیق حضور در آنها را ندارم.

این نماینده مجلس درباره حضور علی لاریجانی رئیس مجلس در این حزب تصریح کرد: لاریجانی در هیچ حزبی حضور پیدا نمی‌کند، زیرا شخصیتی  فراحزبی داشته و هیچ سمتی را هم در احزاب نمی‌پذیرد.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر انتخاب حجت‌الاسلام ناطق نوری به عنوان پدر معنوی این حزب اظهار کرد: یک جریان سیاسی در زمان شکل‌گیری به تمام افراد نزدیک خود متوسل می شود، تا از قدرت و نیروی آنها جهت تقویت حزبشان استفاده کند، اما حضور ناطق نوری در هر حزب و گروه سیاسی را بعید می‌دانم.

یوسفیان‌ملا تصریح کرد: نه تنها با ناطق نوری برای ورودش به حزب صحبتی نشده بلکه هیچ‌کس حضور وی در حزب را هم در خواست نکرده است، زیرا همه جایگاه و نظر او را در این مورد می دانند، ناطق نوری مانند لاریجانی فراحزبی بوده و در هیچ تشکیلاتی خلاصه نمی‌شود.

شایان ذکر است؛ چندی پیش زمزمه‌های مبنی بر تشکیل حزب رفاه ملت ایران با محوریت علی لاریجانی مطرح شد که بعد این حزب با محوریت بهروز نعمتی تشکیل شد اما اکنون بعد از گذشت یک ماه هنوز دبیرکل آن مشخص نشده است. از طرفی اعضای حزب به صراحت اعلام کردند که این حزب به طور مستقل به فعالیت خود ادامه داده و هیچ یک از شخصیت‌های سیاسی مانند لاریجانی و حجت‌الاسلام ناطق نوری پدر معنوی این حزب نیستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۰۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
حزب فقط حزب خدا