سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت راه اندازی مرکز سی تی اسکن در بیمارستان سرابله

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از نیازهای درمانی در شهرستان چرداول استان ایلام مرکز سی تی اسکن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در بازدید از مرکز آموزشی درمانی امام علی(ع) سرابله گفت:یکی از اصلی ترین نیازهای این شهرستان را  دستگاه سی تی اسکن است که به زودی این مشکل نیز با رایزنی صورت گرفته حل خواهد شد.

جان بابایی اظهار کرد :مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) شهر سرابله نیز تا پیش از دولت یادزهم از کمترین امکانات و کادر درمانی برخوردار بود که با تلاش صورت گرفته امروز توانسته تا حدودی نیازهای مردم این شهرستان را جوابگو باشد.

وی افزود :یکی از مزایای طرح تحول نظام سلامت تلاش در جهت توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات پزشکی در اقصی نقاط کشور و به ویژه شهرستان های محروم و دورافتاده بود.

جان بابایی گفت: این وزارتخانه تلاش کرد طی ۵ سال گذشته مراکز اورژانس کشور را تجهیز کند تا مردم دغدغه کمتری برای تامین نیازهای درمانی خود داشته باشند.

جان بابایی اضافه کرد: استان ایلام نیز در چارچوب این برنامه از اهداف طرح تحول نظام سلامت بهره مند شد و بسیاری از مراکز درمانی این استان به جدیدترین تجهیزات پزشکی مجهز و تا حدودی کادر پزشکی متخصص استان نیز تامین شد.

انتهای پیام/اس

 

 

 

 

راه اندازی سی تی اسکن در سرابله

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.