سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن کریم در ایلام

مراسم تجلیل از نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام در سالن اجتماعات اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; 126نفر برگزیده رقابت های مرحله شهرستانی و 33 نفر منتخبان برتر مرحله استانی دراین مراسم که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: یک هزار و 235 نفر از شهرستان‌های مختلف استان در این مسابقات در رشته‌های حفظ قرائت، حفظ، ترتیل و معارف قرآن کریم شرکت کردند.

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی اضافه کرد: در مرحله استانی 61 برادر و 84 نفر خواهر شرکت کردند که درنهایت 19 نفر شامل 9 خواهر و 10 نفر از برادران در رشته‌های مختلف در مسابقات کشوری که در مهرماه سال جاری در اراک برگزار خواهد شد شرکت می‌کنند.

وی افزود: منتخبین استان در تاریخ و زمان‌بندی مشخص‌شده 26 مردادماه به مرحله مقدماتی در شهر مقدس قم و در مرحله نهایی مسابقات با حضور نفرات برتر و راه‌یافته به مرحله نهایی از 10 تا 23 مهرماه در استان مرکزی و با محوریت شهر اراک اعزام می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اضافه کرد: ایجاد زمینه انس هرچه بیشتر با قرآن، نشر و بسط فضای معنوی مسابقات قرآن در محیط جامعه، بهره‌گیری بیشتر از مفاهیم و دستورات الهی در زندگی روزمره و ایجاد شورونشاط قرآنی در بین اقشار مختلف از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بوده است.

انتهای پیام/اس

 

 

برگزیدگان مسابقات قرآن کریم در ایلام تجلیل شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.