سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۲۲ هزار نسخه کتاب به کتابخانه مرکزی خراسان شمالی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: برای تجهیز منابع کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز در استان ۲۲ هزار نسخه کتاب به این کتابخانه اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی محمد جهانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز در هفته دولت افتتاح می‌شود ، گفت:  اما به دلیل تراکم برنامه‌ها در هفته دولت، کتابخانه مرکزی آیت‌الله مهمان‌نواز در تاریخ دهم شهریورماه ، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همچنین جمعی از نمایندگان مجلس ، مسئولان و چهره‌های فرهنگی استانی افتتاح خواهد شد.
وی افزود: برای تجهیز منابع کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز در استان تعداد ۱۰ هزار نسخه کتاب از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ، ۴ هزار نسخه اهدایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان و کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به این کتابخانه ارسال شده است.
جهانی همچنین گفت :  تعداد ۸ هزار نسخه کتاب از کتابخانه شخصی مرحوم آیت‌الله مهمان‌نواز به کتابخانه مرکزی بجنورد اهدا شده است که از این مجموعه منابع زبان عربی و مرجع برای ثبت در بخش پژوهشگران در نظر گرفته شده است.
گفتنی است: کتابخانه مرکزی بجنورد در سه طبقه و در زمینی به مساحت هزار و ۲۵ مترمربع به‌عنوان بزرگ‌ترین کتابخانه استان خراسان شمالی شناخته می‌شود.
انتهای پیام / ب 


شهریور ماه امسال کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز در استان افتتاح می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.