سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ آتش سوزی در کرمان بدون خسارات جانی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت:: سه آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانان در شهر کرمان اطفاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علی عسکری گفت: طی تماس تلفنی با ستاد مرکز فرماندهی عملیات این سازمان از طعمه حریق شدن یک باب مغازه اغذیه فروشی آگاه شدیم و بلافاصله دو تیم اطفاء حریق این سازمان از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن این حریق توسط آتش‌نشانان اطفاء شد.

وی افزود:محل این حادثه خیابان ابوحامد بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی همچنین از اطفاء حریق یک واحد منزل مسکونی در خیابان بحرالعلوم نیز خبر داد و بیان کرد: این آتش‌سوزی در طبقه سوم مجتمع مسکونی رخ داده و به دلیل عدم حضور ساکنین در منزل آتش گسترش یافته بود بلافاصله چهار دستگاه خودرو اطفاء حریق از سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی در ادامه افزود: تیم‌های اطفاء حریق سازمان آتش‌نشانی سریعا اقدام به باز کردن درب منزل و مهار آتش سوزی کردند و ضمن مهار حریق از سرایت آتش به دیگر واحد‌های مسکونی واقع در مجتمع مسکونی جلوگیری کردند.

عسکری افزود: آتش سوزی در مرکز پیش دبستانی و مهدکودک واقع در خیابان امام جمعه را سومین حادثه آتش‌سوزی اعلام کرد و گفت: با توجه به حساسیت موقعیت آتش‌سوزی سریعا دو دستگاه خودرو اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: آتش سوزی که در بخش موتور خانه رخ داده بود سریعا و بدون اتلاف وقت توسط آتش‌نشانان مهار شد و از پیشروی آن جلوگیری به عمل آمد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: علل حوادث ذکر شده در دست بررسی است و خوشبختانه هیچکدام از این حوادث خسارت جانی نداشته است.

انتهای پیام/ح

سه آتش سوزی در مناطق مختلف کرمان مهار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.