سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نباید به کسانی که با تمام وجود برای نابودی ایران تلاش می‌کنند، اعتماد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هرگز نباید به آمریکا و کسانی که با تمام وجودشان برای نابودی ایران تلاش می‌کنند؛ حسن ظن داشت.

محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با تجربه ۴۰ ساله‌ای که در دوران انقلاب اسلامی داریم، عملکرد حاکمان آمریکا به ما آموخته است که هرگز نباید به آمریکا و کسانی که با تمام وجودشان برای نابودی جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند؛ حسن ظن داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بدعهدی‌های آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب همیشه درباره بد عهدی‌های آمریکا فرمایشات راهبردی داشتند، ایشان این راهبرد را هم در سخنان اخیرشان تبیین کردند که مسئولان هیچگاه دنبال مذاکره با آمریکا نباشند.

رضایی بیان کرد:  مسئولان ما به خصوص دستگاه دیپلماسی باید از تجربه‌های گذشته در مذاکرات برجام عبرت بگیرند و هوشمندانه عمل کنند، هیچ حسن ظنی به آمریکا نداشته باشند تا آنها به کشور آسیب بزند.

وی به بخشی دیگر از بیانات مقام معظم رهبری درباره مشکلات اقتصادی اشاره و گفت: برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی باید از تمام ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد و لازم است که مسئولان تمام تلاش خود را برای حل این موضوع مهم به کار ببرند.

نماینده مردم خمین تصریح کرد: اگر تفکر و مدیریت مسئولان ما با تکیه در حوزه اقتصاد مقاومتی باشد، حتما تحول خاصی در این زمینه ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
من هم با شما موافقم درود بر این مرد بزرگ