سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا مذاکره مجدد را برای پیاده کردن اهداف خود می‌خواهد

یک نماینده مجلس گفت: آمریکایی‌های مذاکره دوباره را برای سوء استفاده و پیاده کردن اهداف بعدی خود می‌خواهند.

محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه" جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد"، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای از عدم دقت تیم مذاکره کننده ایران سوء استفاده کردند اما علی‌رغم این سوء استفاده‌‎ها بدعهدی کردند و یکجانبه از معاهده برجام خارج شدند.

وی افزود: خروج آمریکا از برجام نشان داد که این کشور به هیچ چیز جز منافع خود فکری نمی‌کند و پایبند به هیچ معاهده بین المللی نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: مسئولان آمریکایی‌ سابقه بدی در عهد شکنی دارند، آنها نمی‌توانند اثبات کنند که به تعهدات خود در قبال کشورهای مختلف در طول 40 الی 50 سال گذشته عمل کرده‌اند.

کوهکن اظهار کرد: آمریکایی‌های موضوع مذاکره دوباره را برای سوء استفاده و پیاده کردن اهداف بعدی خود در ارتباط با دیگر ملت‌ها اعم از عراق، فلسطین، یمن، افغانستان و سوریه که امروز در دنیا بر روی ریل مقاومت یا در مقابل  رژیم‌های استکباری وابسته به آنها ایستاده اند،  مطرح می‌کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن مقامات آمریکایی، بیان کرد: برای ساختن بنیه فکری و تحلیل درست از مذاکره با آمریکا باید از تجربه‌های گذشته بهره‌مند شد، امیدواریم مسئولان به این موضوع مهم که آمریکا قابل اعتماد نیست، رسیده باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.